willemC

Weer een gezellige date met Willem gehad. Altijd leuk bij deze horlogeliefhebber aan te schuiven. Vanavond even een Zenith mogen roosteren en als klap op de vuurpijl een ander prachtig horloge overgenomen. Tot de volgende @willemC.

4 likes

Bandje overgenomen van @willemC

Fijn contact en snelle verzending. Kortom: aanrader! :ok_hand:t3:

1 like

Van de week een NATO overgenomen van @willemC. Zijn flapjes passen altijd het allerbest, aanrader!

2 likes

Ook ik kocht een NATO van Willem begin deze week. Ik vermoedde dat het niet veel kon zijn door de lage prijs, maar niets bleek minder waar. Uitstekende koop! Zou weer kopen bij @willemC

3 likes

Ik heb ook een bandje van Willem gekocht gisteren.

Er werd mij door Wimpie al verteld dat het flapje moeilijk achter de keeper ging, maar met een beetje inzet lukt het prima. We zijn geen natte tosties.

3 knaken well spend!

3 likes

Vorige week zag ik @WillemC een advertentie plaatsen met een mooie nato die precies zou passen bij het horloge wat ik heb gekocht.

Dus snel in de digitale pen geklommen en Willem benaderd met een berichtje dat ik zijn Nato graag wil kopen voor de vraagprijs.

Toen eergisteren de nato binnenkwam bleek ik mij toch te hebben vergist in de kleur, balen. Tot mijn vreugde bood Willem direct aan de nato te wisselen met een andere nato (waar ik toch al tussen twijfelde). De verzendkosten betaalde hij ook nog voor deze ruilactie!

De 2e nato past veel beter bij mijn horloge, en prijs/kwaliteit heeft mij ook positief verrast.

Wat een hoffelijkheid! Chapeau! Willem blijkt dus een zeer fijne verkoper van banden. Absolute aanrader!

4 likes

Sternglas horloge overgenomen van Willem. Communicatie was intens. Afgesproken op een rustige plek.

Aanrander!

4 likes

G-shock festivalpakket van willem overgekocht, voor een vriendin van mij.

We waren er in 2 zinnen al uit.
Ik had verkeerde postcode doorgegeven, willem was zo aardig om het gelijk al recht te zetten.
Was binnen 10min al terug in het postkantoor.

Hartstikke bedankt willem.

Zeker een aanrader!

1 like

Ik weet niet wat @willemC beter kan, biertjes tappen of horlogedeals maken! Ik geef voor beide een 10/10. Heb een horloge verkocht aan Willem en dat verliep top. De deal was snel gemaakt en het geld stond in no time op mijn rekening. Aanrader!

1 like

Deze week wat overgenomen van @willemC. Alles is vlot verlopen. Bedankt :+1:

2 likes

Een fijne ruildeal gedaan met @willemC,
Gezellige en vlotte afspraak en alles volgens afspraak.

Zou zeker weer zaken doen met WillemC.

1 like

Deze week een horlogeband van @willemC overgenomen. Soepele deal. Staat van de band is zoals omschreven. Verzending was snel en goed geregeld.

Kortom: een aanrader! :ok_hand:t3:

1 like

@willemC heeft een horloge van me overgenomen. Behoeft niet veel aanvulling meer geloof ik. Helemaal top :+1:

1 like

Zag de black bay 58 van @willemC op horloge forum staan. Maar ik was nieuw en kon hem
geen berichtje sturen. Uiteindelijk hebben we contact met elkaar. Alles in 1 dag geregeld. Geld betaald en meteen de zelfde dag verzonden. Super vriendelijk en vertrouwd. Normaal zou ik zo nooit iets kopen online. Zomaar zo veel geld over maken, iets kopen zonder het te zien. Maar moet zeggen dit forum heeft het goed voor elkaar. Heb de resencies gelezen van hem, iedereen positoef. Horloge is precies zoals op de fotos, alle info van @willemC over het horloge kloppen. Super verkoper die iemand heel blij gemaakt heeft met dit prachtig horloge. Nogmaals super bedankt @willemC. :+1: :smiley:

1 like

Bandje verkocht aan @willemC. Helemaal zoals het hoort. Dikke prima. Daar kun je rustig zaken mee doen :+1:

1 like

Horloge gekocht van @willemC. Hij blij, ik blij en vooral mijn zwager blij (want die krijgt hem). Leuk zaken doen. Kortom als je een meet & greet met de beste man kan krijgen zou ik het niet nalaten.

1 like

Soms is het gewoon prettig om iets te verkopen aan een liefhebber, ook onverwacht.
@willemC is een aanrader en heeft hopelijk plezier met mijn rubber bandje!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @willemC. Hij een horloge wat hij niet zocht, ik een horloge wat ik al jaren niet durf te kopen. Top deal met een horloge-enthousiast.

2 likes

Echte HF deal gemaakt met @willemC. Overdracht gecombineerd met een lunch halverwege en een uurtje horlogeklets. Willem kan ik alleen maar van harte aanbevelen. :+1:t2:

1 like

@willem

Verliep alles top!

Aanrader :slight_smile:

1 like