Willen jullie met koetsjh meedenken bij aanvulling collectie?

Hoe was hij in het echt? Zelf nog niet wezen passen al zit ik er al tijdje mee in mijn hoofd.

Frederique constant heeft veel mooie exemplaren waar je ook eens naar kunt kijken

1 like

Ik moest wennen dat het eigenlijk niet “des Breitlings” was. Ik ken Breitling alleen van de toolachtige horloges. Ik was, ook qua formaat, erg aangenaam verrast.

De lijnen in de kast zijn in het echt zo understanted mooi!

2 likes

Ben heel benieuwd. Wil binnenkort toch eens langs gaan. Had al wel paar foto’s van een ander forum lid. Daar was die ook prachtig

8 likes

Ik kan je niet helpen met en goede suggestie maar zie een hoop moois voorbij komen. Ik zat ook met Longines in de kop en die zijn al geplaatst en ik vind dan de small second wel een lekkere.

Succes met de zoektocht, het zal vast wel iets lekkers worden :+1:

1 like

Ja, die Tuxedo-dials hebben wat he. :wink:

1 like

Mooi, maar een GMT is in dit geval niet wat ik zoek. Dank voor de suggestie!

Iets heel anders wie weet brengt dit je op andere gedachten. Blijft eigenlijk best een lastige vraag maar gezien de reacties wel een leuke.

1 like

Die Breitling is idd prachtig.
Je budget is behoorlijk, wel eens Rolex overwogen? Voor dat bedrag heb je echt een schappelijke (vintage) airking. Blijft je investering meteen z’n waarde behouden ;-).

Als ik naar je collectie kijk, heb je dus leer en staal. Evt iets met textielband?

Kan je het bandje ook nog regelmatig wisselen. Of is dit té mainstream? :thinking:
Anders Gucci G-timeless wellicht, lekker fout:
image

1 like

Wat dacht je van de Sinn U1?

2 likes

Je hebt een duiker nodig. Ik zou voor de Doxa Sub300T gaan. :sunglasses::+1:

5 likes

Dank je wel, die Oris draag ik ook het meeste van allemaal, het Franse horloge (sinds vorige week) van Lip, is Quartz en voor dagelijks een heerlijk doordragertje, zodat ik de mooie Oris nu eigenlijk meer voor gelegenheden wil bewaren. I.v.m. de “complexheid” zit de Oris dan in de watchwinder die ik speciaal voor hem heb gekocht.

1 like

De vertex komt op zowel rubber, leer als staal en heeft ook quickrelease pushpins op alle opties.

Van de nato ben ik helaas niet.

Maar
 bedankt voor het meedenken!

1 like

Inderdaad wel robuust. Maar de Vertex zit deze in de weg. Dank! Blijft zeker een mooi merk.

1 like

Is zeker mooi en niet je-standaard duiker. Die band is om te kwijlen, dat zeker. Gezien mijn haat-liefde verhouding met duikers
 ik hou deze dan wel weer even in gedachten.

Dank!

2 likes

Inderdaad heel wat anders, ben alleen bang dat ik echt vierkant best snel zat ben. Dank oud-collega!

Citizen Chronomaster opnieuw toevoegen. Dan heb je een heel vette 3-piece!

3 likes

Nomos :white_check_mark:

:white_check_mark:

Zeker bij de Ahoi.

De Ahoi heeft 200m WR en lume. :white_check_mark:

Mooi, maar het uurwerk is te klein voor de kast / wijzerplaat. Die datum slaat nergens op.

Er staat er eentje te koop. :slight_smile: Niemand die die dingen nog wil hebben. Ik zou het laten als je denkt iets courants te kopen.

Nomos. :white_check_mark:

Maarreh
 Ik moest destijds met een kaarsje zoeken naar een goeie prijs. De listprijs was 3160, ik heb 'm voor 2450 gescoord, maar 2000 kan alleen als je iemand vindt die 'm weg doet.

Ik ben niet zo iemand.

Yup, mooie Breitling.

Al vind ik dan de Archimede Klassik 200 met geharde kast mooier.

880,- ballen ben je koopman. 200m WR, geharde kast, als dress horloge te gebruiken.

Tja.

2 likes

Is wel schreeuwend lelijk.

1 like

Fixed that for you. :beers:

3 likes

Des te mooier, iemand anders voor de afschrijving laten bloeden

Als je met het idee van restwaarde gaat kopen moet je bij AP of Rolex zijn, of beter nadenken voor je wat koopt :innocent:

1 like