Willen jullie met koetsjh meedenken bij aanvulling collectie?

:joy: Meesterlijk

3 likes

In ieder geval mooie suggesties. Toch wel een aantal waar ik niet zo snel aan gedacht had.

Ben benieuwd wat er nog komt, denkvoer genoeg.

Mag het ook een Chrono zijn?

Groet en veel succes met de zoektocht,
Marc.

1 like

Ja die Hamilton Panda… Da’s wel een snoepje!

Gaat op de selectielijst.

1 like

In dat kader: Hanhart 417ES.

1 like

6 likes

Zo lelijk dat het weer mooi wordt, ik vind hem wel wat hebben. Zelfde als die multivla, toch wel sympathiek.

3 likes

Toppertje

5 likes

Heel mooi horloge! Beide😉

2 likes

Te klein kan echt niet, dus Staudt eraut.

Wil je bij blauw blijven dan Tissot Gentleman of Wempe Timewalker ?? Als je meer dressy wilt dan de Longines Heritage classic, zilver of zwarte plaat .

1 like

Dit is de quartz versie, deze heeft een andere plaat, is kleiner en een stuk dunner. Kan wel in de categorie dresser, misschien dat hij dan wel langs de vertex kan??

1 like

Ah, te snel gekeken. Een iets rondere kast ook zie ik nu. Op mijn tablet beter te zien. Op mijn telefoon was het gister wat klein.

Dank voor de update!

1 like

Wempe is ook nog wel een idee inderdaad. Dank voor de tip!

1 like

Waar zijn die GS’en gebleven? :scream:

1 like

weg… :roll_eyes:

1 like

3 likes

Nah, dat was flauw natuurlijk, :wink: maar nee, ik heb me echt, echt overvoerd met GS.

Ik kan er niet aan doen. Geen idee waarom. Nog steeds prachtig, maar niet meer de bekoring die ze hadden.

1 like

Ja zoveel was wel duidelijk. :joy:

1 like

Wait……

Whuuutt? Ik zag jou samen met Paul hier op hf toch wel als ‘misters Grand Seiko’

3 likes

Yup. Ik heb het me vaak afgevraagd hoe ver het zo gekomen is. Ik zeg ook niet dat er nooit meer één komt, overigens. :wink:

Toch iets geks met die hobby. Volwassen geworden? Functionele fase? Geen idee. Wel andere hobbies die ook geld kosten, dat dan weer wel. :smiley:

1 like