William Wien

Hallo beste forumleden,

Ik zou graag een omega planet ocean big site kopen en ben op de website van William wien gevallen. Wat is jullie ervaring met william wien?
Bedankt voor jullie antwoord.

Alexander

Gantoise Schreef:

Hallo beste forumleden,

Ik zou graag een omega planet ocean big site kopen
en ben op de website van William wien gevallen.
Wat is jullie ervaring met william wien?
Bedankt voor jullie antwoord.

Alexander

Daar is een apart topic voor,

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,773842

Je kan daar rustig zaken doen! 100% ok!

Dat kan zeker! Ik heb er vorige week een (weliswaar nieuwe) Tag Heuer gekocht. En ben nog met hem aan het kijken naar een Portugieser. Goed adres!

– moved topic –

Vandaag een horloge gekocht bij William Wien. Gezellig even zitten kletsen over horloges en natuurlijk weer mooie horloges gepast.

Oftewel, goede ervaring!

Ook hier een positieve ervaring! Gister gemaild of ik vandaag even langs kon komen voor een horloge en vrijwel direct mail terug.

Vandaag langs geweest en in een ontspannen sfeer het horloge gepast en bekeken, na even wat bedenktijd gevraagd te hebben even Wageningen in geweest en na een goed half uur teruggegaan om het horloge te kopen. Allemaal goed geregeld, heldere en duidelijke uitleg, goede service mbt. band inkorten en alles word netjes afgeleverd!

Top en dus een aanrader. (tu)

Razendsnelle mailwisseling, zonder moeilijk te doen een horloge van mij ingeruild en, daar twijfel ik niet aan, een mooi horloge aan mij gegund voor een nette prijs.

Moet nog binnenkomen, maar heb er nu al een goed gevoel bij.

Hans

Voor mij ook een positieve ervaring! Gebeld/gemaild over een horloge, direct gereserveerd. Langs geweest en nu nog even eens worden over details.

Overigens ook gelijk een nieuw horloge besteld. Positief!

Heb al 3 goede transacties gehad bij William; daarnaast ik ook een garantiegeval goed opgelost.
Ik weet bijna zeker dat m’n volgende aankoop ook via William gaat.

gr.Joep

joepb Schreef:

Heb al 3 goede transacties gehad bij William;
daarnaast ik ook een garantiegeval goed opgelost.
Ik weet bijna zeker dat m’n volgende aankoop ook
via William gaat.

gr.Joep

Gaan we Limbokorting vragen Joep:)-D dinsdag komt mijn nieuwe aanwinst…

1 like

strak plan!

Welke komt er binnen enne, welke moest we weg?

gr.Joep

Nomos out. Omega Planet Ocean chrono big size (www) in.

de oranje?

Yep.

Planet Ocean in prima staat! Netjes verpakt en verzonden! Voor nu en nog eens (tu)

Hans cp

Hallo beste forumleden,

Ik zou graag een omega planet ocean big site kopen en ben op de website van William wien gevallen. Wat is jullie ervaring met william wien?
Bedankt voor jullie antwoord.

Alexander

Er staat genoeg hierboven toch :slight_smile:

Je kan er prima en veilig kopen

Gantoise Schreef:

Hallo beste forumleden,

Ik zou graag een omega planet ocean big site kopen
en ben op de website van William wien gevallen.
Wat is jullie ervaring met william wien?
Bedankt voor jullie antwoord.

Alexander

Heb je alle berichten hier gelezen? Zo niet, doen.
Indien ja, hoeveel meer info kan iemand nodig hebben…

hij staat er natuurlijk al meerdere keren, maar daar het de verkoper alleen maar ten goede komt gooi ik hem er graag nog een keer bij.

heb hier heel prettig een horloge aangeschaft,en kan het zeker een ieder aanraden, ophalen ook zeker leuk. zal hier zeker nogmaals een horloge aanschaffen.