William Wien

Nadat ik kort geleden bij mij in de stad een Raymond Weil klassiek horloge had gekocht, had ik nog geld over om er nog een te kopen. De Longines Master Collectie trok me aan. Simpele, klassieke schoonheid, mooie letters en ook mooie geblauwde wijzers. In het forum komen twee leveranciers als betrouwbaar en professioneel naar voren. Van Gelder in Amsterdam en William Wien in Wageningen. Ik koos voor William Wien, hoewel van Gelder wellicht net zo goed is. Het klokje staat voor 980 Euro op William zijn website en na een enkele e-mail maakte ik het geld over. Na een week kwan hij binnen, echter met een pinsluiting i.p.v. een vouwsluiting. Dit probleem wordt veroorzaakt door Longines. In hun documentatie geven zij een typenummer aan, terwijl er twee uitvoeringen zijn. Na een kort telefoontje en een email gaf William door dat hij de vouwsluiting kon nasturen of dat ik het prijsverschil teruggestort kon krijgen. Ik koos voor het laatste. Na een dag stond het bedrag al op mijn rekening. Dit is toch echt klasse, geen gezeik en ook geen aanmaning nodig.

Met het horloge ben ik best tevreden. Hij loopt zo’n acht seconden per dag op achter. Dit is teveel, neem ik aan. Wat is eigenlijk normaal voor zo’n horloge? Vijf seconden voor lijkt mij acceptabel.
Het is plezierig om naar het horloge te kijken, maar soms moet ik onwillekeurig aan een flessendop denken. Dat komt door de schuin opstaande rand met de secondenverdeling.

onlangs een omega schumacher bij WW gekocht, ook hier een super afhandeling
john

Rene Hageman Schreef:

In het forum komen twee leveranciers als
betrouwbaar en professioneel naar voren. Van
Gelder in Amsterdam en William Wien in Wageningen.
Ik koos voor William Wien, hoewel van Gelder
wellicht net zo goed is.

Van Gelder is wel vriendelijk en deskundig.
Maar het grootste nadeel van deze man vind ik dat hij nauwelijks op e mails reageert.
Daarom zou ik nooit wat bij hem kopen.

William daar in tegen reageert zeer snel , ik heb bij hem dan ook zaken gedaan en het horloge in Wageningen op gehaald.

Deze week een horloge gekocht bij William Wien. Alles vlot en vriendelijk verlopen, ik ben zeer tevreden.

Vr gr Ron

Onlangs een paar verkocht aan William - ook hier zeer snelle en prettige afhandeling.

Groet
Mark

Laatst een Omega Railmaster bij William gekocht.
Uitstekende partij, goede ontvangst en snel antwoord op mails.
Ook nadien toen ik een aantal vragen had over het horloge werd dit netjes en snel beantwoord.

Kun je rustig een horloge aanschaffen.

Al enige tijd was ik op zoek naar de spulletjes om mijn Seamasterpakket compleet te maken. Een nieuwe doos had ik al gevonden, verder nog niets. Zo hier en daar een op roep geplaatst en vandaag ontving ik, met een vriendelijk kaartje in plaats van een rekening, de Omega Goodies van William! Heel erg bedankt voor deze leuke geste, top!

Op de originele papieren na is het zaakje nu compleet!

Uiterst prettig zaken gedaan. Goed inruilprijs voor mijn horloge en vlotte, persoonlijke levering. Van harte aanbevolen door topfokkers :wink:

hans cp :slight_smile:

Is het ook mogelijk om bij William Wien over de prijs van een horloge te onderhandelen? Ik heb een mooie IWC gezien op zijn website, maar vond deze nog net ietsjes te duur. En hoe verloopt het bij William Wien? Moet je zelf het horloge bij hem ophalen of stuurt hij het (per koerier?) op?

Ik zou 't eens aan William vragen… In mijn ervaring is William een redelijk mens :slight_smile:

Opsturen kan, maar ophalen is wel leuker…

Groet
Mark

Afgelopen zaterdag een horloge gekocht bij William. Mijn oude klok ingeruild. Prettige maar ook gezellige afhandeling. Ook een nette (inruil)prijs gekregen.
Kortom, fijn zaken gedaan.

Hoewel het een bekend adres is toch weer een keer onder de aandacht nadat ik er zeer prettig zaken mee heb gedaan. William (tu)

Vriendelijke ontvangst en prettig zaken doen.

Vandaag mijn Speedmaster Professional bij William opgehaald.

Prima adres om een horloge aan te schaffen.

Geen aanschaf of verkoop, maar dit weekend een tweetal horloges (IWC en Panerai) wezen “passen” om te zien wat in de collectie zou passen. Erg fijne ervaring bij William en zal zeker bij hem aanschaffen.

Gisteren gebeld met William, vandaag langs geweest met de intentie een Omega Speedmaster Pro of een Omega Seamaster 300m te kopen.
Ik kon niet kiezen en na een kopje koffie en gezellig te hebben gepraat over horloges heb ik besloten ze allebei te kopen.
Kortom prima deal gesloten en ik kan iedereen William Wien aanbevelen!
Zie mijn aanwinst(en) http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1617402

Vandaag weer een horloge mogen ontvangen van William Wien. Snelle en duidelijke reactie via de mail en het horloge werd snel en goed ingepakt verzonden. Kortom absoluut een aanrader!

Ik heb inmiddels vier horloges via William Wien geregeld. Allevier prima!
Ik vind William ook iemand die de tijd kan nemen voor je, hoewel ik hem de laatste jaren wat zakelijke geworden vind. Hij heeft inmiddels ook al een nieuw kantoor.
Ik merk dat het nu meer business is dan hobby. Maar dat mag natuurlijk… Zijn horloges zijn wel goed!

perfect zaken doen, man van zijn woord

en weer n prettige transactie. bedankt william en leuk max gezien te hebben!