William Wien

Ik ben het hier wel mee eens. Ik heb er bij William al vijf gekocht/geruild. Prima horloges voorveen redelijke prijs.
Ik vind het de laatste twee jaar ook wel veranderd, maar dat ligt misschien aan de hele markt.

Bijvoorbeeld :
In 2009 kocht ik een tweedehands Planet Ocean voor 1800 euro. In topstaat. Dat betrof natuurlijk het oude model PO.
Er staat er nu een te koop voor 2350… Ok, de PO’s zijn meegegaan met de prijsstelling van de nieuwe PO. Maar dat is een totaal ander horloge! Ik vind een stijging van 550 in 5 jaar wel wat veel.

Maar goed, zoals ik al zei ligt dit aan de markt. Iedereen vraagt belachelijk hoge prijzen. Ik vind het daarom ook een stuk minder leuk om wat te verkopen/ruilen.

William blijft een prima vent. Maar ik hoop dat hij het nog wel als een hobby blijft zien…

Bij William Wien een klokje opgehaald.
Aardige vent en heldere communicatie.

:+1:

Bij William wien vandaag klokje opgehaald. Geen enkel probleem, symphatieke vent en ik mocht hem op factuur meenemen.

Top geregeld :+1:

Voor wat het waard is mijn ervaringen met William zijn beiden (Portuguese en Oris) uiterst positief.
Snelle communicatie, uitstekende kwaliteit en zeker geen slechte prijzen (zeker als je bedenkt dat het vrijwel altijd om full sets gaat). Zonder meer aan te bevelen.

Ook positieve ervaring met William Wien: betrouwbaarheid, goede communicatie, prima prijzen, verzending goed en snel. Aanrader in het grijze circuit!

Vandaag m’n Aquis Chronograph bij hem opgehaald.
Mooie locatie, goede prijs en sympathieke man!
Kreeg er ook nog een fles champagne bij, aanrader dus!

Grt Ruud.

2 likes

Die fles champagne heb ik ook. Betrouwbare en sympathieke vent.

1 like

Mooi! Blijft een sigaar uit eigen doos, maar toch!

Ook ik heb inmiddels al een aantal keren met William gehandeld en tot op heden zeer tevreden.

Zijn omschrijvingen zijn accuraat en is fair met zijn prijzen.

Kortom, William wordt door mij van harte aanbevolen.

Topsite van William. Maar dat niet alleen. Hij is betrouwbaar. Doe regelmatig zaken met hem. In het verleden ook weleens horloge van hem gekocht en aan hem verkocht.
Leo

De afgelopen jaren regelmatig horloges gekocht bij William en een enkele keer ook horloges verkocht aan William. Iedere keer een zeer prettige ervaring.

Afgelopen week ergens anders een Omega SMP 300M gekocht met een iets te korte band zonder extra schakels. Gisteren William gebeld voor een halve en een hele schakel. Vandaag bericht dat ik kon komen. Hij wilde de schakel zelf wel monteren omdat dat wat lastig gaat. Mooiste is dat toen ik vroeg wat het koste, hij zei “is goed zo”…

Top service! Aanrader!!

1 like

Vandaag bij William mijn nieuwe Omega PO 43.5mm opgehaald. Mooie prijs teruggekregen voor mijn ingeleverde Omega PO. Zeer goede deal dus die ik niet kon laten liggen. Zeer goed betrouwbaar adres en snel antwoord op je mail. Kortom, prima adres om een nieuw horloge te kopen.

Net m’n nieuwe Speedmaster pro opgehaald bij William. Was met een weekje binnen en kon m zo komen ophalen (wel betalen natuurlijk).
Was een prettige koop!
Bedankt!

1 like

Gisteren is mijn Speedy in goede orde aangekomen.
Zoals gevraagd was de band gekort op perfecte lengte.
Bedankt William. De volgende aankoop heel waarschijnlijk weer bij u.

Heeft iemand ervaring met William Wien/ www.wwwatches.nl? Komt goed over, maar wellicht dat iemand me meer kan vertellen.

Groet,

Richard

In het gastenboek veel positieve reacties. Ik herkende zelfs een aantal forummers van DZVL


. Wellicht kun je daar dezelfde vraag ook stellen? Zelf ken ik deze verkoper niet.

Gerwin

Ik kan de site niet eens vinden? Kun je een werkende link plaatsen?

Hans,

Sorry, ik heb een w te weinig geplaatst.

Het is www.wwwatches.nl

Groet,

Richard

Hallo allemaal,

al sinds enige tijd snuffel ik lekker rond op de pagina’s van dit forum. Ik ben (nog) geen echte verzamelaar van horloges, maar wel iemand die het leuk vindt om een apart horloge te dragen. Tot nu toe zijn dat nog geen mechanische horloges geweest (ik heb een U-boat en een Mares Nemo duikhorloge, beiden grote, opvallende horloges). Nu heb ik eigenlijk mijn zinnen gezet op een Longines (Master collection, die met de maanaanduiding erbij), en ik kan hem bij wwwatches.nl voor een acceptabele prijs krijgen.

Is er iemand die mij kan af- of aanraden hier mijn Longines te gaan kopen?

alvast bedankt,

Basko

Wat je zo hier en daar leest is men erg tevreden over deze leverancier.