William Wien

William is een toppertje ; - )

Goed adres!
Kan je met een gerust hart wat kopen


Nou, vandaag mijn horloge opgehaald bij William. Super dus. Snelle levertijd (< 1 week), prima ontvangen en een lekker bakje koffie gedronken bij hem. Deze jongen heeft het goed voor mekaar, echt van z’n hobby z’n beroep gemaakt. AANRADER!!!

Hai Basko,
Ik was gisteren bij William in Wageningen moest een Omega ophalen adviesprijs 6995 euro bij William voor 5350 euro. De Omega was er binnen een week.
Vriendelijke man en netjes.

PS Was hij nog bezig met z`n huis ik moest gisteren
uuuuh nodig maar het water was afgesloten.

hoi,
bij w.wien een omega schumacher besteld, na 2 dagen in huis, 100%.

Hoi Basko,
Heb recent een Tudor Pelagos bij William gekocht.
Topverkoper wat mij betreft.
Duidelijke en snelle communicatie voorafgaand aan de koop.
We hadden afgesproken op zijn kantoor in Wageningen en daar ook nog even een paar andere modellen gepast. Ver boven mijn budget, maar wel leuk.
Erg aangenaam gesprek gehad en ik was al snel overtuigd dat ik hier nog een keer zou terug komen.
In deze is het principe ‘buy the seller’ absoluut van toepassing

Maar
 deze vraag heb je hier toch ook al eerder gesteld? (feb '07)
Is de koop toen niet doorgegaan

Speedmaster pro gekocht bij William.
Neemt de tijd, band maakt hij netjes op maat en houdt een duidelijk verhaal.

1 like

Vanochtend een JLC Master Reveil gekocht bij William. Zeer prettige ervaring!
Fijn gesprek, vlotte communicatie, zeker voor herhaling vatbaar!

Een tijdje terug heb ik een Omega Seamaster gepast bij William. Tijdens de passessie op zijn kantoor in Wageningen heeft William de band op maat gemaakt en hebben we de koop gesloten.

Aardige kerel, prima koffie, en een prachtige SMP
 :ok_hand::grin:.

Beetje je zo’n adres waarvan ik hoop dat hij mijn volgende horloge tzt ook heeft. :+1:

1 like

Vorige week een Speedy gekocht bij William. Kan alleen maar bevestigen wat hier al gezegd is, goede communicatie, fijn gesprek en de band meteen netjes op maat gemaakt. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Afgelopen vrijdag even bij William geweest om een horloge te passen. Hij nam ruim de tijd om mij te laten passen en twijfelen
 geen gepush of iets dergelijks.

1 like

Votig jaar een nieuwe Omega speedmaster gekocht alles was prima in orde.

Nieuwe aanwinst gekocht bij William, zeer tevreden zelf in deze rare tijd is hij het horloge persoonlijk komen brengen en op maat gemaakt.William is zeker voor mij een aanrader en een vriendelijke en aardige man om zaken mee te doen.:+1::+1:

1 like

Weer goede zaken gedaan
met William, perfect uitziende band gekocht.
Hopend tot een volgende keer,zeker een aanrader. :+1::+1::+1: