WilSeiko

Prima verkoper, duidelijke communicatie en het artikel werd snel en bijzonder goed verpakt verstuurd. Zou het zo weer doen!

Snelle beslisser, snelle betaler, snelle reacties op mail, prima!

En nogmaals een prettige en duidelijke communicatie en dito transactie !!! Dank je wel en veel plezier ermee !

Prettig gesprek gehad en betrouwbare verkoper. De aftersale is ook perfect wink

Goede, heldere communicatie en zeer snele beantwoording van mijn vragen en verzending van het horloge (twee dagen na eerste contact al in huis!). Kortom ik ben erg tevreden!

WilSeiko heeft van mij een Seiko overgenomen; heldere en duidelijke communicatie, snelle betaling en tijdens de transactie op de hoogte gehouden van de stand van zaken. (betaling/verzending/ontvangst)

Een aanrader! (tu)

Hier ook twee dikke duimen hoog voor WilSeiko.

Klasse communicatie en alles zoals afgesproken.

Bedankt :)-D

ik heb ook een goede ervaring gehad met deze man .
Een horloge van hem gekocht zeer vlug ontvangen,de volgende dag.

Nog een keer de duim omhoog voor WilSeiko (tu)

Vandaag een prachtig horloge ontvangen met een overcomplete set smiley

Bedankt :)-D

Vandaag een horloge bij Wilseiko opgehaald was gezellig prettige communicatie met hem, goede koffie en een prettig gesprek. Kortom een aanrader als hij iets te koop heeft naar je tand.

Vandaag bij WilSeiko een Seiko Premier opgehaald. De communicatie via de mail was snel en correct. Hartelijke ontvangst en een in nieuwstaat verkerend horloge dat helemaal compleet is voor een goede prijs.

Kortom; ik beveel WilSeiko zeker aan!

Vandaag opnieuw een Seiko bij WilSeiko gekocht. Wederom helemaal top!,

Wilseiko is top snelle zending en goed contact een aanrader(tu)

WilSeiko :~

Horloge gekocht bij Wil.

Prettige communicatie,
Snelle afhandeling,
Foto van het pakje voor de verzending,
Horloge met compleet pakket ontvangen,
Ook na ontvangst kreeg "dienst na verkoop"

Een aanrader :}

Thx, Wilseiko

Superverkoper! Erg goede en vooral snelle communicatie. Opsturen op de dag dat ik aangaf was ook geen probleem. Pakketje bijzonder goed ingepakt, tot op het horloge toe zelfs. Bedankt voor de snelle en goede afhandeling Wil!

Vandaag mijn Tissot T-Touch Classic ontvangen van Wil.
Prettig zakendoen, snelle levering en communicatie!

Enkele dagen geleden een Christopher Ward overgenomen van Wil. Snelle communicatie en keurige levering.
Bedankt voor de goede afhandeling!

In dit geval twee duimpjes voor Wil!

Prettige communicatie en bijzonder nette afhandeling, maar minstens zo belangrijk; een super horloge in een prachtige staat overgenomen.

Wil, bedankt!

Tissot horloge overgenomen van Wil Seiko. Snelle en zakelijke afhandeling.

Een mooie verkoopdeal met WilSeiko gedaan. Prettig contact met een vlekkeloos verloop. Ik zeg het je maar ... WilSeiko is de beste :~