WilSeiko

Horloge geruild met Wilseiko, als koper en verkoper een aanrader!

Fijne en snelle communicatie, horloge zoals beschreven, snelle verzending en zeer goed verpakt.

Helemaal top!

Mooie Tissot van Wil overgenomen, horloge in super staat, snel afgehandeld en vriendelijk ontvangen!

bedankt!

Net mijn eerste aankoop via het forum gedaan. Een Casio MTF-110 gekocht van WilSeiko.

Perfecte ervaring. Vriendelijke communicatie, snelle verzending en goed verpakt. Het horloge voldoet helemaal aan de omschrijving en mijn verwachting.

Helemaal top!

Weer zeer prettig zaken gedaan met Wil, helemaal top!

Goede communicatie, snelle verzending en zeer goed verpakt.

Aanrader!!

Prettig en gezellig zaken doen met die Wil. Behalve t delen vd mech fun, heeft ie net als ik ook interesse in de meer moderne gadget horloges. Met zn samsung gear maakt ie de leukste wijzerplaten.

Bedankt! En ook je vrouw voor de lekkere, doch machtige koek smile

De zoveelste klok gekocht van WilSeiko en weer helemaal top (tu)

Wil is snel en heel vriendelijk, dus heel prettig zaken mee te doen. Thanks!

Zeer fraaie Glycine overgenomen van Wil (mijn eerste via het forum). Attente en heldere communicatie vooraf, hartelijke ontvangst en Wil nam alle tijd om mijn aankoop en uiteraard ook andere klokjes te bespreken. En hij zet nog lekkere koffie ook smile ! Top ervaring.

Digitale Seiko over genomen van Wil, goeie en snelle communicatie en bij afhalen gewoon een lekker gesprek. Het is prettig zaken doen 👍🏻👍🏻

Voor de zoveelste keer zaken gedaan met Wil, super communicatie en verzending helemaal top (Wil kan als geen ander inpakken). Horloge precies zoals de omschrijving!

Bedankt en tot de volgende deal......?

Ik heb een Tissot overgenomen van Wil, erg fijne communicatie, horloge was in perfecte staat en helemaal compleet. Verzending en verpakking was ook helemaal top en volgens afspraak. Het was erg prettig zaken doen met Wil. Een echte aanrader.

Vandaag een Sportura (eigenlijk gisteren zie ik...) overgenomen van Wil. Na overeenstemming tot verzenden bleek hij 15km verderop te wonen. Tja, dan rij je gewoon langs natuurlijk...

Dikke (TU)
De Sportura krijgt nog een mooie fotoshoot, alvorens hij voor langere tijd achter slot en Grendel gaat voor een aankomend nieuw lid...

Mooie ReCraft Seiko van Wil gekocht, communicatie verliep perfect maar zijn manier van afwikkeling en verpakken overtreft alles..............

@ Wil nogmaals bedankt !!!

:+1: :+1: :+1:
Top deal gemaakt met Wil, mooie Tissot gekocht van hem.
Goede en leuke communicatie.
Heel erg goed verpakt en zeer (!) snel verzonden.
Bedankt @WilSeiko
:+1: :+1: :+1:

1 like

Een Sarx033 overgenomen van Wilseiko, duidelijke communicatie en een vlotte verzending.
Horloge is een zeer goede staat.

Helemaal top!

Wilseiko is de gedroomde verkoper! Hij heeft een horloge in de verkoop, ik stel hem een lastige vraag, waarop hij serieus research doet en een goed antwoord geeft en vervolgens komt een tweede reactie: oscar2, dat horloge is denk ik te groot voor jouw pols. Denk er nog eens over na. Wilseiko wil dus best verkopen, maar wel naar tevredenheid!! Chapeau, zulke mannen.
Ergens dacht ik aan de vrouw van Herman Finkers: "Herman, een korte broek staat jou niet."

Hier hoort mijn reactie dus, had mijn ervaring bij de verkeerde Wil gezet.

Vandaag een Christopher Ward C9 van Wil mogen ontvangen. Het horloge was uitermate goed verpakt, dus zonder butsen en deuken aangekomen.
Het horloge was in prima staat, zeer weinig gebruikt zo te zien. (Wat alleen maar goed voor mij is.)

Ik zou zonder problemen weer een horloge van Wil overnemen, wanneer hij er weer een aan zal bieden, die op mijn verlanglijst staat.

Bedankt,

Frans

Net een mooie Seiko Presage van @WilSeiko overgenomen en dat ging uitermate prettig. Dikke aanrader dus :+1:

Coutourier overgenomen van WilSeiko. Een deal met onnavolgbare flexibiliteit en service.
Prima zaken doen met dit gewaardeerde lid :+1:

Zeer prettige en duidelijke communicatie !!! Dank je wel en veel plezier ermee ! (tu)