WilSeiko

Watchwinder overgenomen van @WilSeiko , goede deal gemaakt en heel goed thuis verpakt aangekomen.
Aanrader! :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @WilSeiko
Dorpsgenoot, dus lekker dichtbij. Leuk nog even over horloges gepraat.
Helemaal top :grin:

Seiko gekocht van Wilseiko, zeer goede communicatie en vlot geleverd in een bomvrije verpakking, zeker een aanrader voor de volgende keer. En natuurlijk het horloge is prachtig :grinning:

Horloge verkockt aan @WilSeiko. Snelle deal, goede terugkoppeling en snelle betaler. Prima :+1:

Steinhart gekocht van @WilSeiko. Goede snelle deal! Betrouwbare verkoper👍 Bedankt Wil👌

Vandaag een mooie Seiko presage Bluemoon overgenomen van @WilSeiko. Dank voor het op maat maken van het bandje en even gezellig gekletst. Top !!

2 likes

Onlangs heb ik een fijne deal gesloten met WilSeiko. Wil is een echte liefhebber en hij weet veel van de horloges die hij verkoopt. De deal kwam vlot tot stand en de afhandeling ging perfect. Wil verzendt zijn horloges absoluut Bomproof en het horloge was precies zoals Wil haar had beschreven!

Zoals velen die mij voorgingen kunnen beamen, is Wil een hele dikke aanrader om zaken mee te te doen.

Bedankt, en tot een volgende keer, als het zo uitkomt :slight_smile:

Afgelopen week van Wil een Seiko overgenomen.
Het horloge was zéér goed ingepakt :+1:t2:
De omschrijving van het horloge klopte precies met wat ik kreeg.

Ik zou zo weer een horloge kopen van @WilSeiko
Zeker een aanrader!

Leuke deal gedaan met Wil.
Vlotte communicatie en afhandeling.

Leuke deal met Wil gedaan. Scherpe prijs en perfect verpakt! Bedankt!

Wekker gekocht van @WilSeiko.
Zeer goed verpakt verzonden.
Er waren wat onduidelijkheden omtrent de levering (via DHL) in het afhaalpunt waar @WilSeiko totaal geen schuld aan had.
Tof dat hij er dan ook nog achteraan is gegaan om één en ander te verduidelijken.
Zeer aan te raden verkoper.
Bedankt.

1 like

Ik heb een horloge aan @WilSeiko verkocht. Leuk contact via PB en razendsnelle betaling. Tjah, wat moet je nog meer zeggen? De meer dan 50 reviews boven mij vertellen het allemaal, Wil is een topper :+1:t2:

1 like

Afgelopen week een bijzonder snelle deal met @WilSeiko gemaakt.
Mijn stiefdochter was op zoek naar een smartwatch en Wil bood er één aan voor een goede prijs!
Alles keurig verpakt en netjes door DHL bezorgd.
Top! Bedankt Wil :ok_hand:t2:

1 like

Voor een vriend van mij een Seiko Presage gekocht van @WilSeiko.
Erg prettige communicatie en meer dan correct handelen, hij neemt er echt de tijd voor.

Ik kan niet anders dan Wil ten zeerste aanbevelen!

1 like

Horloge overgenomen van @WilSeiko goede en leuke communicatie, vlotte levering en ontzettend secuur ingepakt.

Ik raad het zeker aan om met Wilseiko zaken ye doen, heel erg plezierig!

1 like

Een mooie witte Seiko overgenomen van Wil, bombproof verpakt en snel in huis. Thanks!

1 like

Seiko Lord Matic aan @WilSeiko verkocht. Snelle afhandeling en een fair bod. Veel plezier ermee!

1 like

Begin april een mooie Tissot PRX overgenomen van @WilSeiko. Communicatie en verzending verliep erg vlot en goed. Mijn complimenten!

1 like

Vlotte deal met Wil (@WilSeiko). Hij neemt een horloge van me over. Prima communicatie en direct geld overgemaakt. Helemaal prima!

1 like

Deze week heb ik een in nieuwstaat verkerende Tissot PRX overgenomen van @WilSeiko. Communicatie ging heel vlot evenals de verzending. Het pakket was met veel zorg en professionaliteit verzonden. Daarnaast nog goede tips over het horloge ontvangen. Echt top!

1 like