WilSeiko

Mooie lord matic overgenomen van Wil. Snel uit de prijs en vintage horloge in zeer mooie staat. Super!

Enige minieme puntje was dat er 18mm banden bij zaten terwijl het een 19mm horloge is - was niet duidelijk en nu moet ik dus nog even op zoek naar een nieuw banden. Maar soit!

Een prachtige SARX035 van Wil overgenomen. Duidelijke, vriendelijke en open communicatie zoals het hoort en bovendien een zeer vlotte verzending. Top :+1:

Vandaag een prachtige Seiko overgenomen van Wil. Op de maandagavond gastvrij ontvangen bij Wil, hond en kat en met een lekkere kop koffie kon ik op het gemak het horloge bekijken. Deze was als nieuw, werkelijk prachtig!

Nog even over horloges gekletst en wat uitleg gekregen en hierna weer huiswaarts gegaan, erg blij met mijn nieuwe horloge.

Bedankt @WilSeiko

1 like

Een mooie Seiko Presage van @WilSeiko ergenomen. Bedankt voor de fijne en vlotte deal!

1 like

Een mooie Seagull overgenomen van @WilSeiko. Snelle en plezierige communicatie! Daarnaast was het horloge heel goed verpakt en in de beloofde top-conditie :slight_smile:

1 like

Horloge overgenomen van @WilSeiko. Fijne en snelle communicatie. Aankoop binnen no time geregeld. Verzending was top, duidelijk gecommuniceerd. Verpakking was professioneel, kon een orkaan weerstaan.

Op naar de volgende :+1:

1 like

Een pareltje van een Seiko aangekocht bij @WilSeiko … what else :blush:

Bedankt voor de deal. Ik zeg 5 sterren voor deze Seiko ‘limited’ topverkoper :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Een mooie Citizen van @WilSeiko over mogen nemen. Deal was snel gemaakt en communicatie en verzending waren top! Was fijn met je te dealen Wil!

1 like

Een mooie Steinhart van @WilSeiko overgenomen. Aangename babbel over horloges (Seiko, what else :wink:) bij een lekker koffietje. Daarnaast was het horloge prima in orde!
Bedankt Wil!

1 like

Horloge verkocht aan Willem @WilSeiko en dat was een verademing. De prijs was scherp en fair en die werd door Willem zonder een moment van aarzeling geaccepteerd en dat is wel eens anders op ons mooie forum :sweat_smile:

Een hartelijke aanbeveling is dan ook op zijn plaats.

1 like

@Wilseiko heel erg bedankt! Net een escapement time overgenomen en binnen gekregen. Netjes verpakt en precies zoals beschreven.

1 like

Ditmaal een horloge gekocht van Wil. Na de vorige prettige ervaring waarbij ik een horloge verkocht aan Wil waren de rollen nu omgedraaid. Wederom was de communicatie weer snel en vriendelijk en ook de verzending en verpakking keurig op orde :+1:t2: Wie wat wil moet naar Wil :sunglasses:

1 like

Net een prachtige (deels nog in de stickers) spraakmakende PRX Digital van Wil over mogen nemen. Topvent! Bedankt voor de gastvrijheid en uiteraard de PRX. Groetjes en tot de volgende.

1 like