Win een Magrette Kupe’s Voyage

Een Mâori legende vertelt het verhaal van Kupe, een dapper opperhoofd uit een land genaamd Hawaiki. Vissen rond Hawaiki was lastig geworden door de aanwezigheid van een gigantische octopus, genaamd Te Wheke-a-Muturangi. Deze octopus was het huisdier van de boze priester Muturangi, een vijand van Kupe.

De rest van het verhaal, en hoe het horloge te winnen, kun je vinden op http://www.horloge.info/nieuws/Win-een-Magrette-Kupe-s-Voyage/350

Ik heb maar meegedaan, niet geschoten is altijd mis :smiley:

Ik vind deze Magrette erg mooi hoor. De maori tattoos en cultuur spreken mij altijd aan. Eindelijk zie je dit echt terug in het horloge. Fingers crossed. :smiley:

Inderdaad een heel apart horloge. En meteen maar even meegedaan aan de prijsvraag! :slight_smile:

Ik denk niet dat ik het geld zou willen betalen …
Maar ik heb toch maar meegedaan :smiley:

Ook ik heb even meegedaan. Toch wel erg bijzonder horloge, vooral die bewerkte bezel maakt indruk. Nu vol spanning afwachten…

Leuk, erg mooi horloge, heb ook meegedaan, hoop dat IJsland het juiste antwoord is :wink:

Mijn beste,

Tja, een horloge met zo’n fabuleus verhaal, daar wil je wel een gokje voor wagen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

wel nee joh !!

Texel !!

Mooi horloge zeg!

en nu maar hopen…

gr Ron

ik weet het ik weet het ik weet het…

maar zeg het lekker niet:D

Past mooi bij de andere twee…

Zo, mee gedaan en meteen m’n vriendin ook even laten mee doen.:smiley: Dat hebben jullie allemaal niet gedaan zeker? :wink:

diabloNL Schreef:

Zo, mee gedaan en meteen m’n vriendin ook even
laten mee doen.:smiley: Dat hebben jullie allemaal niet
gedaan zeker? :wink:

Heb ik ook gedaan! (en mijn vrouw ook trouwens)

Haha needfull :wink:
Ik heb 't ook gedaan, maar heb 'm denk ik fout :frowning:

Echt waar?
Vertel, want ik weet het echt niet…

Jongens, ik duim voor jullie allen.
Als jullie het antwoord willen weten…

Het is Ameland

gr Ron:D:D:D

Tuurlijk niet,het is Schateiland

Jongens, even serieus. Jullie brengen iedereen op het verkeerde spoor. Het is gewoon Japan.

Shit, heb ik het fout!

gr Ron