Windhund

Leuke ruildeal met @Windhund kunnen maken. De communicatie en verzending verliepen zeer soepel.
Bovendien een echte liefhebber! Aanrader :+1:

1 like

Klokje gekocht van @Windhund en daarmee een heel positieve ervaring achter de rug.

Snelle communicatie, afhandeling en verzending en dat ook nog eens in een aantrekkelijke deal, helemaal goed!:+1:

1 like

Vorige week mijn Blumo op de HF-markt gezet voor een nette prijs. Dat vond Onno ook, dus de deal was snel beklonken.

Erg leuk contact daarna nog via PB over allerlei horloges. En aangezien het ook een Grunniger is, zullen we elkaar nog wel eens tegen komen. Onno bedankt en veel plezier met de Blumo!

Net de Speedy Mitsukoshi mod van @Windhund overgenomen. Snelle reacties, horloge exact als omschreven en: ze bestaan nog. Horloge gepost voordat het geld bij hem binnen was. Gaat niet om lullige bedragen. TOP :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Dank voor de positieve review. Dat zo maar versturen doe ik overigens alleen bij forumleden met een prima reputatie.

2 likes

Bedankt voor de fijne communicatie wbt de IWC. Bedrag snel overgemaakt. :+1: voor @Windhund!

3 likes

Dank! Ik ben zo blij als een kind met de Aquatimer! Samen met de Zenith el Primero de verrassing van het jaar voor mij!

En er is al behoorlijk wat langsgeweest!

3 likes

Ja hei een toppertje. Heb zelf nu een Ebel met El Primero 400 uurwerk. Ook een heel apart horloge. Maar klein met 38 mm…:slight_smile:

1 like

Shit dus die blijft voorlopig bij jou :joy::joy:

1 like

Zonder twijfel!

1 like

Bedankt Onno (@Windhund) voor de vlotte deal. De communicatie verliep zeer soepel en de verzending van het horloge was ook zeer snel. Ik heb het horloge goed verpakt ontvangen en het horloge was precies zoals beschreven. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst :wink:

1 like

Prachtige Flieger kunnen overnemen van Onno. Deal was snel gemaakt, het inpakken van het pakketje nog sneller: zelfs dezelfde dag al verstuurd. Horloge voldoet perfect aan de verwachting.

Onno bedankt voor de goede zorgen!

1 like

Band verkocht aan @Windhund. Vlotte reacties en soepele betaling met voor Onno een nieuwe combinatie met de Globemaster. Ook hier een aanrader :+1:

1 like

Onno is een buitengewoon correct forumlid.
Bandje van hem gekocht, volledig volgens de omschrijving. Echter, het bleek een band voor een ander model te zijn. Iets wat Windund nauwelijk kón weten. En zeker niet wist. Desalniettemin boekte hij uit zichzelf direct het bedrag PLUS verzendkosten terug, en accepteerde hij de band van mij terug.

Top geregeld dus.

1 like

Horloge overgenomen van @Windhund. Was precies zoals beschreven, goed verpakt en compleet met originele factuur en documenten.

Top geregeld Onno, dank je wel!

1 like

Kaufmann band verkocht aan Onno @Windhund. Zeer prettige transactie, super snelle betaling en een heel sympathiek contact. Bedankt Onno, veel plezier er mee, hij staat :+1::+1: op de Zenith!

SKX009 overgekocht van @Windhund , zoals beschreven met een vlotte levering.
Mooi geregeld, bedankt!

:star2::star2::star2::star2::star2:

Vandaag een prachtige Omega van windhund mogen ontvangen. Super verpakt en zelf een kadootje zat er bij. :+1:
Onno is zeer netjes en zeer betrouwbaar.
Horloge voldoet aan omschrijving.

Voor de tweede keer zaken gedaan met @Windhund. Wederom een enorm positieve ervaring. :+1:t3:

Bandje verkocht aan Onno @Windhund, helemaal super: snelle communicatie en vlotte betaling.

Groet, Matthijs