Windhund

3 bandjes in een maand tijd van @Windhund overgenomen. Elke keer fijne en vlotte communicatie. Ook zeer snelle verzending en goede verpakking. Zou zeker weer contact opnemen met Onno als hij weer wat leuks verkoopt :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Wederom wat banden verkocht aan Onno @Windhund, helemaal super :+1:

Groet, Matthijs

Het is perfect “zaken doen” met @Windhund. Vlotte en vriendelijke communicatie, snelle betaling en een man met smaak :wink:

Aanrader!

1 like

Band verkocht aan Onno en alles perfect verlopen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Via ons mooie forum wederom een leuke deal gedaan met Onno @Windhund! Ik heb zijn Speedmaster overgenomen en de transactie liep perfect, zoals gewend van hem.
Ik had het horloge 48 u. nadat ik het geld had overgemaakt al in handen :+1:

Tot een volgende keer Onno!

Groet, Matthijs

2 likes

Halios Bronze aan @Windhund verkocht.
Bezorging duurde erg lang, waarschijnlijk door de kerstdrukte. Maar Onno had veel geduld. Top koper!

1 like

Bandje overgenomen van Onno @Windhund. De envelop lag al klaar voordat ik betaald had, dus top :grinning::+1:

1 like

Uitstekende ervaring met Onno, aanbevolen.

1 like

Wat een geweldig forumlid!
Hij zag een horloge te koop dat ik graag wilde hebben, attendeerde mij daarop, en was zelfs bereid om het voor mij aan te kopen via een buitelands horlogeforum :sunglasses::rofl::joy:

Dat is de ware H.F spirit!

1 like

Dank! Graag gedaan, jammer dat het kleinood waarschijnlijk al vergeven is.

Nota bene: de verleende service is alleen veur forumleden die zich meerdere jaren op eigenzinnige doch doorgaans positieve wijze gemanifesteerd hebben.

1 like

Wat een top ervaring met @Windhund! Wie weet tot de volgende keer topper!:sunglasses:

1 like

Onno @Windhund heeft een Stowa overgenomen van mij. Zeer snelle deal en prettige communicatie.

Bedankt en veel plezier met de Stowa :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Windhund. Deal was snel rond en horloge snel binnen. Top!

1 like

Goede ervaring met Onno. :ok_hand:

Heldere communicatie, snelle betaling en ontvangstbevestiging verstuurd, helemaal top!

1 like

Horloge van Onno @Windhund over genomen. Vlotte en sympathieke deal, fijn contact, vlotte verzending en uitstekend horloge. Van Harte Aanbevolen.

1 like

Voor het eerst zaken gedaan met oudgediende Onno. Na 1 bericht was de deal al beklonken en een dag later horloge om de pols.
En nog een enthousiaste reactie van hem dat hij helemaal in zijn nopjes was met zijn aanwinst. Die 2 zaken maken mij dat ik me bedenk of ik wel té makkelijk heb toegegeven! :thinking::crazy_face:

Nee hoor, prima snelle en goede deal. Aanrader!

1 like

Bandje verkocht, snelle (re)acties en prima eerlijk geboden. Aanrader!

1 like

Prachtig horloge van Onno overgenomen voor een mooie prijs.

Erg prettige en vlotte communicatie!

Aanrader !

1 like

Een unimatic overgenomen van Windhund.

Goed contact. Snelle deal. Vlot geleverd via de post. Goed verpakt.

Aanrader wat mij betreft.

1 like

Een prachtige Seiko SPB147j1 overgenomen van @Windhund
Snel verzonden en prettige communicatie.

Aanrader :ok_hand:t2:

1 like