Door dit forum ben ik erg enthousiast geraakt over G-Shock. Ik zou er graag een of meerdere aan willen schaffen, alleen zou ik deze graag in een winkel uit willen zoeken ipv online bestellen.
Weet er iemand een adres liefst in de buurt van Leiden waar een winkel is met een beetje aanbod? De winkels die ik ken of binnenloop hebben er vaak maar een stuk of 6 liggen, en dan vaak in de meest ongelukkige kleurencombinaties.
Daarnaast vind ik het veel leuker om ze te passen en een beetje te babbelen met de verkoper dan online kopen.
Ik zoek er een voor tijdens het wandelen (in de bergen)!
Ben er nog niet helemaal uit welke het gaat worden.
Daarnaast zoek ik gewoon wat gave modellen om mijn G-Shock collectie mee te beginnen!
Draag namelijk altijd staal, en heb de kunststof G-Shock’s altijd links laten liggen omdat ik dacht dat het weinig serieuze horloges waren.
Maar na het lezen over G-Shock op dit forum denk ik daar nu toch echt anders over!
Ik vond dat plastic helemaal niks. Dus een van de eerste stalen gekocht, maar dat was veel te bling. Daarna een 5610 gekocht en gemod met verouderde stalen band en kast: geweldig leuk!
Zal ook wel te ver zijn, maar bij het goudpaleis in Uden hebben ze ook aardig wat keuze met een heel aardige verkoper die me ook nog wel ter zake kundig lijkt.