Winkel voor G-Shock

Beste Horlogefans,

Door dit forum ben ik erg enthousiast geraakt over G-Shock. Ik zou er graag een of meerdere aan willen schaffen, alleen zou ik deze graag in een winkel uit willen zoeken ipv online bestellen.
Weet er iemand een adres liefst in de buurt van Leiden waar een winkel is met een beetje aanbod? De winkels die ik ken of binnenloop hebben er vaak maar een stuk of 6 liggen, en dan vaak in de meest ongelukkige kleurencombinaties.

Daarnaast vind ik het veel leuker om ze te passen en een beetje te babbelen met de verkoper dan online kopen.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Alvast bedankt.

Groet,
Rick

Het is niet echt in de buurt maar kish heeft wel een mooie voorraad liggen.

Plaza juwelier in Rotterdam had ook wel het een en ander in de vitrine liggen, maar daar ben ik al een tijd net meer geweest.

Tja, in Heerlen is er een zaakje (van Verseveld) in de Saroleastraat dat bijna alles heeft liggen van dit merk. Station is op loopafstand :joy:

https://www.mooihorloge.nl/winkel

Nijkerk.

1 like

Hier kijk je inderdaad je ogen uit. :+1:

1 like

En een zeer vriendelijke en leuke dame in de winkel :slight_smile:

1 like

Dat is de bonus. :smile:

1 like

Super, Mooihorloge is wel aan te rijden. Heerlen en Zenderen zijn wel erg ver weg!

Hier kan ik in ieder geval wat mee, bedankt!

3 likes

Deze begin dit jaar gekocht bij Mooihorloge:

1 like

Dat lijkt me een bijzondere uitvoering.

Ik zoek er een voor tijdens het wandelen (in de bergen)!

Ben er nog niet helemaal uit welke het gaat worden.

Daarnaast zoek ik gewoon wat gave modellen om mijn G-Shock collectie mee te beginnen!
Draag namelijk altijd staal, en heb de kunststof G-Shock’s altijd links laten liggen omdat ik dacht dat het weinig serieuze horloges waren.
Maar na het lezen over G-Shock op dit forum denk ik daar nu toch echt anders over!

In Nijkerk hebben ze alleen niet alles liggen…

Maar als je een paar dagen van te voren belt kunnen ze het binnen halen naar de winkel om te passen(is mij verteld door deze aardige dame daar)

Maar er ligt wel genoeg hoor, maar als je iets specifieks wil zou ik even bellen van te voren

Er zijn ook stalen gshock he?

Eventueel ook goedkopere mod setjes, maar dat vind ik zelf wel neppig.

Overigens niets mis met kunstof. Lekker ongedwongen rammen.

Hai Ruud,

Ja de metalen G-Shocks zijn dan weer niet zo mijn ding.

Het modden vind ik wel gaaf alleen ben ik een beetje allergisch voor aftermarked spul.
En ik heb al helemaal niks met chinese sites!

Alleen en alles origineel!

Hier in het blauwe deel (Horlogemarkt) komen ook leuke exemplaren voorbij… zelf heb ik er een aantal (4 stuks) die het veld mogen ruimen :sweat_smile:

Dat is absoluut waar, ik hou alleen niet zo van tweedehands.

Dus koop ik liever nieuw waar mogelijk.

Ik vond dat plastic helemaal niks. Dus een van de eerste stalen gekocht, maar dat was veel te bling. Daarna een 5610 gekocht en gemod met verouderde stalen band en kast: geweldig leuk!

afbeelding

3 likes

Ja dat ziet er supergaaf uit. Maar is dat origineel Casio of Aliexpress spul?

Zal ook wel te ver zijn, maar bij het goudpaleis in Uden hebben ze ook aardig wat keuze met een heel aardige verkoper die me ook nog wel ter zake kundig lijkt.

Ziet er erg leuk uit.
Heb je dat verouderen zelf gedaan?