Nee, die worden zo verkocht. Op eBay en op AliExpress. Zoeken op retro silver mod 5600 of 5610 naargelang het model dat je hebt.
Casio maakt dit niet. Maar het is wel degelijk spul. Reken voor band + case op ongeveer € 60 / € 65.
Nee, die worden zo verkocht. Op eBay en op AliExpress. Zoeken op retro silver mod 5600 of 5610 naargelang het model dat je hebt.
Casio maakt dit niet. Maar het is wel degelijk spul. Reken voor band + case op ongeveer € 60 / € 65.
Hoi, band van ali is gewoon goed, staat een in het blauwe gedeelte.
Zelf ben ik heel tevreden met mijn camo.
Het is wel supergaaf!
Misschien toch maar eens kijken, maar eerst een 5600 of 5610 scoren
Kijk maar eens bij Twinkle Juweliers in Emmen. Heb daar laast mijn G-SHOCK gekocht(GWG-1000-1A3ER) en hebben meer dan 50 G-SHOCK’s op voorraad. Echt een aanrader!
Dan gooi ik maar even een persoonlijke favoriet op. Die ik (als ik niet veel te smalle polsen had) zeker had gekocht.
Hier van het voorjaar geslaagd voor een 5600 voor mijn zoon:
Wel in de Kalverstraat, A’dam…
Website in ieder geval alvast bekeken.
Pffff wel een eind weg.
Dank voor alle hulp.
Denk dat mijn eerste winkel mooihorloge gaat worden!
Graag gedaan! Succes in ieder geval😁
Leuk om van jullie zoveel adresjes te krijgen.
Hopelijk snel op pad.
Ben alleen bang dat ik er niet met 1 thuis kom en dat het dan een verslaving wordt.
Je hoeft niet bang te zijn want het kwaad is al geschied😅
Hahahahaha
Ja he, dat idee heb ik ook.
Ook nog met deze in mijn handen gestaan en heel erg getwijfeld of ik hem gelijk maar mee moest nemen.
Lijkt me een ideaal horloge voor wandelingen (in de bergen).
Heb ik dat goed?
Nee hoor, half uurtje met de auto.
Voor mij is dit ook de eerste G-Shock en hij bevalt me prima.
Heb hem nu een paar dagen om de pols.
Fijne horloges voor een nette prijs.
En altijd de juiste tijd.
Dat is zeker zo.
Deze gepast maar helaas veels te groot voor mijn pols.
Deze wel direct besteld.
Benieuwd wanneer die er is aangezien hij veel al uitverkocht is!
Nu dus nog een goed horloge voor het wandelen!
Als iemand suggestie’s heeft hoor ik het graag.
Ikzelf heb voor in de bergen altijd een Casio Protrek, want die hebben een hoogtemeter, een kompas en een barometer.
Er zijn ook G-Shocks die dat hebben.
Ja daarom moest ik aan de Rangeman 9400 denken. Maar misschien is een Pro Trek ook wel een optie!
Er is volgens mij geen tabel waar ieder model met zijn functies instaat?
Ik snap dat je het per model bij specificaties kan zien op bv de G-Shock site maar een overzicht zodat je in 1 oogopslag ziet welke modellen welke functies hebben heb ik nog niet gevonden.