Winkel voor G-Shock

Dat vind ik een van de fijnste G-Shocks. Voordeel t.o.v. de meeste protreks is de waterdichtheid en de onverwoestbaarheid.

Met de Protrek kun je ook zwemmen (10atm), maar ik geef toe dat een g shock wellicht wat onverwoestbaarder is. :facepunch:

Ga hier maar eens lekker zoeken:
https://shockbase.org/

3 likes

Bedankt! Daar hebben we wat aan.

Zat hier vroeger niet een andere horlogezaak? Volgens mij 15 jaar geleden hier mijn eerste horloge gekocht. Ik heb hem nog steeds.

1 like

WOW!

Dat is me een partijtje nuttig.
Daar ga ik eens snel induiken.

Erg bedankt voor de hulp!

Geen idee, ben geen Nijkerkeraan/ees

Klopt, hebben over de jaren wel meerdere zaken gezeten. Hiervoor zat er een art gallery. Je zou het bijna een vervloekt stukje kunnen noemen, want de meeste ondernemers houden het daar niet lang vol :joy: :joy: . Juwelier Pijpers zit er trouwens 20 meter naast, kan ook zijn dat je daar bent geweest.

1 like

Gewoon Niekarker of Nijkerker :expressionless:

Poeh,

Het is maar ingewikkeld. Heb veel negatieve dingen gelezen over die negatieve display.
De 7900 komt uit 2009, durf ik dat aan?

De 9400 komt uit 2020, is die display dan beter?

:wink:

1 like

Ik had het fout, het was De Graaf

1 like

Van Hooff in Deurne heeft er ook een hoop. Ook de LE’s

Ik heb me niet in dit specifieke model verdiept, maar volgens mij ‘vindt men’ in het algemeen een negatief display slecht(er) afleesbaar…

Ik heb de 7900 en ik vind het display best goed aflezen. Bij dit model wel slechter dan een positief. Maar het komt een beetje neer op persoonlijke smaak. Ik vind een negatief display mooier en wil daar best een klein beetje leesbaarheid voor inleveren. En het is op zich niet slecht leesbaar het is meer de kijkhoek. Je moet er wat rechter op kijken dan op een positief display.

Laatst heb ik ook de metalen GMW-B5000GD-1ER. En daarvan was het negatieve display echt perfect afleesbaar. Een veel grotere kijkhoek dan de 7900. Hij zat alleen niet lekker om de pols. Te zwaar waardoor hij op een plek ging hangen.

Een negagtief display zou ik dus niet meteen afschrijven. Maar ik denk wel dat de latere versies een stuk beter zullen zijn dan de eerdere. Het beste is om het in de winkel te ervaren.