Huh?! Nog geen wintertijdtopic? Is HF is slaap gesukkeld?
Dit weekend weer alle klokkies verzetten, beste mensen! Aan de slag @BroederBill!
Ohja en hier de obligate cartoons. Er zijn er vast nog wel meer!
Huh?! Nog geen wintertijdtopic? Is HF is slaap gesukkeld?
Dit weekend weer alle klokkies verzetten, beste mensen! Aan de slag @BroederBill!
Ohja en hier de obligate cartoons. Er zijn er vast nog wel meer!
Standaardtijd. Hoeveel jaar zal deze onzin nog voortduren?
Nog heel lang hoop ik, zodat we HF’ers kunnen blijven verrassen met dit soort leuke topics!
Ga ik doen!
Radio controlled📡 geen probleem😉
Mooi! Dan kunnen we die ieder jaar inzetten, voor zolang het nog duurt. Oh wacht nee, nu mogen ze het niet meer afschaffen!
Dit zou geen topic moeten zijn. De Wintertijd is de standaard tijd, en we leven in die maanden dichter bij het feitelijke daglicht-ritme wat natuurlijk zou zijn.
Ik zou de zomertijd en dat hele gelul van dat wisselen af willen schaffen. Het is ergerniswekkend, ongezond, en veroorzaakt ongelukken, grote economische kostenposten… Ik begrijp niet waarom men, gegeven alle wetenschappelijke bewijzen die er liggen, dit nog doet. Ik begrijp die mafkezen in Duitsland die er voor lobbyen om zomertijd de standaard-tijd te maken al helemaal niet.
Cartoons zijn wel leuk.
zomertijd of de standaard(winter)tijd als vaste tijd zal me jeuken, ben alleen bang dat we bij een eventuele Europese discussie erover miljarden Euro’s verder zijn aan kosten om dan tot de conclusie te komen dat het zo blijft. Laten we voor dat geld huizen bouwen en andere problemen oplossen.
Wintertijd enige tijd die juist is. Lekker stoppen met dat wisselen, ellende!
In een quiz vernam ik laatst van een agrarische partij van zeker 100 jaar geleden, die toen al pleitte voor AFSCHAFFING van de zomertijd. Met m’n boerenverstand zeg ik nu: hadden ze dat toen maar in de grondwet opgenomen …
Alweer, dat moest een half jaar geleden ookal🤨
nee 7 maanden geleden