Wintertijd: wanneer, hoe laat zet jij jouw horloge(s) dit weekend op de juiste tijd ?

image

4 likes

Dat is toch wel heel makkelijk in het voorjaar vooruit, in het achterjaar achteruit :innocent:

1 like

Heb jij er ā€œmaarā€ ƩƩn!? Dacht dat je er altijd wel een paar had :thinking:

1 like

Haha…ja altijd slechts 1 horloge. :wink: Ik flipper de oude en schaf dan weer iets nieuws aan…is beter te overzien. :grin:

4 likes

Precies op tijd: radio/GPS :wink:

1 like

You lucky bast#rd!
Ik zou willen dat mijn verzamelwoede van allerhand zaken ook zo georganiseerd kon worden…

2 likes

Haha :rofl:

Slechts ƩƩn vrouw, maar verder durf ik de aantallen bij mijn hobby’s niet te noemen.
Laat ik het houden op absurd, maar wel binnen salaris.

2 likes

Hahaha, zeker beter te overzien. Toch redelijk wat horloge bij jou voorbij zien gaan :smile::+1:t2:

1 like

Zo’n 26 de afgelopen 2 jaar (in 2016 HF gevonden…:rofl:)…en sinds 8 jaar totaal zo’n 50. :see_no_evil:

Nu weer iets nieuws in het vizier…:+1:

1 like

Goed dat je 10 jaar snel in 8 jaar veranderd hebt: dan lijkt het tenminste nog ergens op :stuck_out_tongue:

1 like

Haha…ja ik was abuis…moest m’n word lijstje er ff snel bij halen…

Oei, je maakt het er niet beter op zo… :wink:

1 like

Ik ben oud…:rofl:

Je auto rijdt ook achteruit hoor… de mechaniek is ontworpen om twee kanten op te kunnen draaien.

Ik prefereer de term ā€˜wijs’

1 like

…kan ik mee leven. :+1:

Klasse dat het bij 1 kunt houden danšŸ‘šŸ» Wie weet komt bij mij die tijd nogšŸ˜„
Welke heb je in het vizier?

1 like

Met hoeveel doe jij het momenteel dan in de collectie?

Deze wellicht binnenkort…

3 likes

Classy horloge en mooi merkšŸ‘ŒšŸ»
Ben dit jaar van 9 naar 4 gegaan.
Morgen krijg ik nog een erfstuk van mijn opa, dan zit ik op 5. Valt mee toch!?:grin:

1 like