Als ik op het punt sta uit het vliegtuig te stappen vanavond. Startpunt is een land dat niet aan ZW-tijd doet dus morgen een hoop na te lopen thuis
Ik ook maar een paar.
Ik draag de mechanische horloges sowieso in rotatie, dus meestal moet ik ze toch eerst weer opwinden en gelijk zetten (ik heb geen gecompliceerde mechanische uurwerken die beter af zouden zijn op een winder). Quartz zal zijn op het eerste moment dat ik ze weer draag, behalve de digitale Casio-- die doet alles zelf.
Appeltje eitje met de Ploprof
Ik vind het niet onzinnig
Ik verzet er 10 morgen en daarna 50 per week 5 weken lang…
…of ik wacht een half jaar en staan ze vanzelf goed
Meestal ’s avonds als ik er aan denk…. De rest lekker de volgende dag😊
Volgens zetten we nu de wintertijd, dus niet onzinnig. Maar de Telegraaf…
Er bestaat geen wintertijd, enkel zomertijd & inderdaad, zomertijd is onzinnig
De meeste horloges gaan vanzelf (jej multiband 6 en GPS), de rest komt zondagochtend wel een keer.
Als ik ze pak om te dragen. Ga niet speciaal alles in één keer op tijd zetten. Heb nagenoeg uitsluitend automaten. De G shock gaat vanzelf, toch?
Volgende maand moet de datum toch een dag worden doorgedraaid, dat combineer ik dan met het uur verzetten.
Hahaha. Jij zou een zomer en wintercollectie moeten moeten met het aantal horloges dat jij hebt.
Zijn er nog meer mensen die hun HAQ checken rond deze dag? Mijn GS quartz komt nu op 4,9 seconden op jaarbasis en mijn Certina op 10,4 seconden.
Jawel! De Certina Precidrive 5 seconden voor, de Bulova Lunar Pilot ook 5 s, de Bulova Precisionist 25 s voor en - Geen HAQ! - de Seiko Chrono met 2 s achter.
So the winner is … :
Heel netjes
En over 5 week begint de zomertijd weer… toch?