WIS block! hebben jullie dit ook?

Eens in de zoveel tijd heb ik hier erge last van. Heb een budget voor een nieuwe aanwinst van rond de 2K en dan is er niets wat je wil kopen. Heb toch aardig wat exemplaren in mijn lijstje staan maar als ik naar mijn huidige collectie kijk kan ik de trekker niet overhalen…
Ik zal even de kandidaten de revue laten passeren. De Oris Movember edition.

De Sinn 103

De bicolor Hydroconquest.


De Heuer re editon. Beetje klein maar al lang op de whish list.

En de Junghans Meister Telemeter.

Aan de ene kant wil ik een nieuwe aanwinst hebben en aan de andere kant heb ik eigenlijk niets nodig. Word er langzaam gek van. :joy:

14 likes

Simpel…de 65 :+1:

6 likes

Het probleem heb ik helaas niet zo vaak, maar de oplossing is duidelijk : De Sinn 103!

Dit

2 likes

Gewoon geen horloge kopen.
Ik heb dat "probleem"ook wel gehad en heb voor het geld iets nuttigs aangeschaft waar ik elke dag veel meer lol aan beleef.
In mijn geval een automatische garagedeur.

groetjes Lenno

10 likes
  • Oris movember
  • Sin 103
  • Hydroconquest
  • Heuer re edition
  • Junghans meister telemeter

0 stemmers

Om het overzichtelijker te maken

1 like

Een derde wereld land helpen?
Geeft nog een fijner gevoel!
:wink:

1 like

De Oris.

Al kijk ik de laatste tijd heel erg naar Two-Tones. Dus de Longines zou ik ook overwegen, als hij tweedehands te vinden is. Ik zou hem niet nieuw kopen.

Tot 2k vind ik ook een bijzonder lastige prijsklasse

2 likes

Tssssss

2 likes

Movember.

Maarrrr, als je gaat passen zeker degene met bronzen bezel passen! Op de pols nog mooier, op de foto’s super lelijk.

1 like

Ik hou niet van patina…:wink:

2 likes

De Oris Movember. Heb hem zelf net een weekje. Fantastisch horloge. 40mm is perfect…

17 likes

Of lekker door gaan met sparen …

1 like

Ik heb natuurlijk al een sixty five en ze lijken wel een beetje op elkaar. Moet zeggen dat ik wel helemaal verliefd ben op mijn Oris. Heb de volledig zwarte overigens.

10 likes

Uiteraard, best value for money.
Al voor 900-1100 te koop.

5 likes

Mijn beste,

Tja, een keuze maken voor een ander!!
Moeilijk!!
De Oris Movember vind ik persoonlijk een pracht van een horloge.
Doch,
als ik zo voor de geest haal welke horloges jij reeds om de pols hebt gehad, dan zaten daar toch ook enkele “bicolor horloges” bij.
Dan is de Longines Bicolor Hydroconquest een voor de hand liggende keuze.
André, succes met je uiteindelijke keus. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Schaamteloos wordt zoiets hier gemeld. “Ik heb geld over en ik weet niet wat te doen…”.

2 likes

Gut gut gut

1 like

Jij vermeldt laatst schaamteloos dat je op vakantie was. Ongelooflijk, dat kan niet iedereen betalen, weet je?

3 likes

Gelukkig zijn wij er met horloge-advies om hem daar vanaf te helpen, voordat het geld een gat in z’n zak heeft gebrand.