WIS block! hebben jullie dit ook?

Andere discussie, waerde vrind.

Hij zegt helemaal niet dat hij geld over heeft. Hij zegt alleen dat hij budget heeft om een nieuw horloge te kopen. Dat is heel wat anders. Dat is blijkbaar een hobby van hem. Zoals jij misschien graag op vakantie gaat en daar een substantieel gedeelte van je totale budget aan uitgeeft. Zo bezien is dat helemaal ā€œgeen andere discussieā€.

1 like

Het is Gobertā€™s hobby om de grootste droeftoeter uit te hangen op het forum. Is niet de eerste keer.

14 likes

Ik zou een dergelijke schaamteloze uitspraak in ieder geval niet willen doen. Droeftoeter of niet.

De Movember! Ik loop er ook al even naar te loeren.
Volgens mij precies goed!

Hier heb je er twee:
https://www.watchrecon.com/?query=movember

Droeftoeter :face_with_thermometer:

65 it is :ok_hand:

Op de HCQ na vind ze allemaal topšŸ‘

1 like

Die dus :ok_hand: geweldig mooie 65 die Movember

1 like

Two tone Hydro lijkt me een heerlijk zomer horloge :+1:
Maar niet iets voor iedere dag, en om daar dan zoveel aan uit te gevenā€¦

texelsetaferelen

Haha, toegegeven, een luxeprobleem is het zekerā€¦ :wink:

@dreski, wat vind je van de Sinn EZM3?

Die moet je zeker weer kwijt, ouwe handelaar

1 like

Haha, nee, nooit gehad zelfs. EĆ©n keer bijna. Maar ik werd ternauwernood behoed door @SuperC die wist te vertellen om welk (gedeukt) exemplaar het ging, want dit werd verzwegen door de verkoper.

Wel een erg mooi klokje.

2 likes

Ik ben teleurgesteld.

6 likes

Ik mis de optie van de elektrische garagedeurā€¦ :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

De Heuer of de Junghans. Beide erg, erg tof om verschillende redenen. De Heuer is misschien net iets charmanter.

Je bent de enige niet. Ik zit naar een Sinn 556l of een Rado Captain Cook te loeren in de interim, maar eerlijk gezegd heb ik ook zeer zeker geen horloges nodig op dit moment. Sinds de SKX er weer in zit is mij de verzameling redelijk compleet.

Misschien als ik ooit nog eens tegen een grotere bonus aanloopā€¦ Dan komt er een snowflake of 283 GS, maar buiten dat heb ik ook even geen aandrang.

1 like


Sure. Keep telling yourself that, number One.

Voor mij is het meer dan ā€œeen beetjeā€.

1 like

Dat model doet me helemaal niets. Dan liever de 104.

Aangezien de Hydroconquest niet zoveel bijval krijgt wordt die steeds populairder. :smiley:

Deze is ook de goedkoopste. Maar ik wacht nog even af. Moet ook eens een kleine opruiming houden denk ik.

Precies.
Gewoon nog een tijdje wachten tot Oris met een two tone SixtyFive komt :smiley:

Wat is je polsomtrek? Ik vind het een geweldig horloge, maar is misschien te groot voor mijn 16cm polsjes, hoewel de lugs wel redelijk naar beneden buigen. Heb je de bronzen bezel overwogen! Ben benieuwd hoe die eruit ziet als er wat patina op zit, na een tijdje.

1 like