WIS block! hebben jullie dit ook?

Ik zal die 2K apart zetten en eind van het jaar je budget oprikken naar 2,5-3K. Dan komen veel leukere horloges in het vizier, zoals tudor black bay.

1 like

Lastig, is ook een mooie selectie die je post. Als ik het nog iets moeilijker voor je mag maken in deze prijscategorie:

Oris Pointerdate HB RAG

Of de nieuwe blauwe

Er is ook een 36mm versie:

Longines Big Eye chrono:

6 likes

Wat verwacht je anders op een forum waar horloges voorbij komen ter waarde van:

  • een jaar boodschappen voor een gemiddeld gezin in Nederland
  • een modaal jaarinkomen in een Aziatisch land
  • vul zelf maar inā€¦

Spreuk van de dag:
ā€œTel wat je hebt, niet wat je mistā€.

9 likes

Meteen even gedaanā€¦ of jaā€¦beide geteld.
Ik ga idd alleen tellen wat ik heb, maakt me meteen stuk rijker en gelukkiger.

Goeie tip!

Dit jaā€¦ als je goed om je heen kijkt en veel met mensen praat hebben we niks te klagen wanneer we het redden een mooi pols sieraad aan te kunnen schaffen.
Schaam me er haast soms voor als ik binnen mijn kring alleen al zie hoe sommige gezinnen moeten knokken om alleen al de noodzakelijke boodschappen bij elkaar te krijgen.
Potje roldeo moeten delen binnen het gezin want voor ieder een eigen potje al te duur is.

Zit ik daar op de bank met mijn nieuwe aanwinst waar hun dan 1 soms 2jaar van kunnen of moeten boodschappen doen.

Dus heerlijk toch als we hier onze trots kunnen delen.
Heerlijk toch als je kan zeggen dat je 2k over hebt of gespaard hebt voor je hobby.

De hobby die we samen delen en waar we niet met een soort van schaamte het kunnen showen.

Ik hoop na de vakantie en de btw aangifte ook over te houden en weer een nieuwe liefde aan te kunnen schaffen zonder aan het doorlopende geld te komen en het dan vol trots te kunnen showen hier onlineā€¦

2 likes

Het komt mij ook niet aanwaaien hoor. Maar hard werken maakt veel goed en wanneer het financieel goed gaat mag je daar ook van genieten. Het leven is veel te kort.

12 likes

Ik heb jammer genoeg nooit problemen om een klokje te vinden waar ik mā€™n centen in wil gaan stoppen. Meestal heb ik het geld al uitgegeven voor ik het heb zelfs.

:confused:

Nog zoveel vintages die ik wil proberen :heart_eyes:

Polsomtrek is 19 centimeter. Ik zou hem gewoon eens om de pols gooien bij een juwelier. Of de 40mm versie met bronzen bezel (ik vind zelf de Movember mooier).

Als 40mm toch te groot valt, kan je de 36mm ook nog proberenā€¦ die is er met bronzen bezel, maar ook zonder brons met blauwe wijzerplaatā€¦

image

1 like

Dit.

Als ik eerlijk benā€¦

Die Movember editie, als ze er squale op hadden gezet had ik het ook geloofd. Daā€™s wellicht heiligschennis (en niet eens zo slecht, aangezien ik zelf een Squale heb), maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit veel meer een eigen smoel heeft:

1 like

Die Rado heb ik ook erg vaak naar gekeken. :+1:

Eens. Veel te kort om zoveel tijd te besteden aan iets futiels als horloges. :wink:

Ik zou zeggen, maak een mooie reis van dat geld. Dat voegt echt iets toe aan je leven, in plaats van dat het slechts iets toevoegt aan je berg met spulletjes.

Je kunt mij met een gerust hart geloven, want ik heb het allebei gedaan (en doe dat nog steeds).

Groetjes :metal:

3 likes

Het gaat ook niet alleen op aan horloges hoor. :wink:

1 like

De Oris! :wink:

Hier ook, die witte chapter ring echterā€¦:roll_eyes:

Super interessant! Thx!

1 like

Wat als je het nou gewoon beiden doet :star_struck: Hallo Thailand, Vietnam, Laos, Singapore en de occasional ladyboy! :love_hotel: Nu al zin in. En als je denkt; ja maar ik kan mijn geld maar Ć©Ć©n keer uitgevenā€¦dan moet je gewoon wat vaker gaan bukken in de supermarkt.

Het leven is inderdaad te kort om moeilijk te doen. En om een bekend iemand te quoten die voor mij niet zo bekend is; ā€œik heb nog nooit een mooie spaarrekening bij iemand om de pols gezienā€ :sunglasses:

Dat gezegd hebbende, help mij aan mijn Rolex svp. Dan bestel ik wel een bandje in Aziƫ ervoor zodat dat arme gezinnetje daar brood op de plank heeft :upside_down_face:

5 likes

Dat waren nog eens tijden. :slight_smile: Zucht.

2 likes

Haha! Ik ga je ff appen :ok_hand:

1 like

Als je dan ook nog af en toe bukt achter het centraal station, verdien je het nog sneller. :shushing_face:

1 like

De keuzes worden steeds moeilijker. Ik zie zoveel moois. Ik vind de normale Speemaster reduced een beetje saai maar deze vind ik dan weer erg mooi. Heb nog nooit echt tweedehands/vintage gekocht en vind het ook een beetje eng.

2 likes