Wise Adamascus

Ziet er leuk uit!

Mooi horloge ! Geniet ervan :smile:

Leuk dat deze gok goed uitgepakt heeft. Mooi horloge om te zien. Geniet van deze aankoop.

Dus ze hebben je wel gematst met de import :wink:
Dit is niet mijn favoriete model van Wise, maar dat heeft meer met de agressievere styling te maken. Er valt bij Wise veel te bewonderen. Op enkele modellen zou iets minder polijsten niet misstaan om de lasten verder te accentueren. Dat hebben ze bij deze juist goed gedaan. Geniet ervan.

1 like

een mooi horloge,
draag hem met plezier

Gefeliciteerde met deze eigenWise aankoop!

De GMT ring op de wijzerplaat doet me aan Oris denken.

Ondanks dat vind ik dat deze voldoende “eigen gezicht” heeft :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk horloge maar wat zit erin voor uurwerk?
Is ook belangrijk

In de AD8 serie zit een Miyota 9015 (date) of 9039 (no-date). In de GMT zit een Miyota 9075.

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

Best wel gaaf deze, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Dit ziet er allemaal deksels goed uit zeg! Heel leuk, veel plezier ervan!

Ik vind ze ook mooi maar maak me een beetje zorgen om de hoeveelheid hoogglans gepolijste oppervlakken ivm krassen.

Wat is jouw ervaring hiermee?

Ja daar heb je wel een punt.
Het is 904 dus het glanst allemaal prachtig maar het is ook wat zachter en gevoeliger voor krassen. Het is niet mijn gada en ik rouleer veel dus krassen zijn mij vooralsnog bespaard gebleven maar het is wel een aandachtspuntje. Ik denk wel dat het redelijk makkelijk bij te werken is met wat Cape Cod als de nood aan de man is.

1 like

904 heeft dan weer het voordeel als het om corrosiebestendigheid gaat.

Ach ja, horloges zijn er ook om gedragen te worden, krasje hier en daar hoort er bij.

2 likes

Mooi horloge.

Heel mooi en ik moest ook gelijk aan Oris denken bij het zien van de foto’s.
Desalniettemin een mooie klatser en draag hem in goede gezondheid.

Heb er zelf ook 2. Ga ze wel niet vergelijken met GS, da’s een klasse apart. Maar prijs/kwaliteit zijn ze echt dik in orde. Er bestaat ook een Wise topic als ik me niet vergis. Voor de rest, prima aankoop, geniet ervan…:+1:t2:

1 like
1 like

Misschien even Wise Only in de titel geven?

Gefeliciteerd met je nieuwe GMT! Dat je er maar veel plezier van zult hebben.

Maar, prima afwerking en zo in alle ere:

Niet door Grand Seiko eigenaren, vermoed ik.

:rofl:

1 like