De meeste hebben een wishlist. Ik ben benieuwd welk horloge bovenaan je verlanglijstje staat. Eentje die je ooit zal kopen.
Graag met foto.

De meeste hebben een wishlist. Ik ben benieuwd welk horloge bovenaan je verlanglijstje staat. Eentje die je ooit zal kopen.
Graag met foto.

Bovenaan staat de Rolex Milgauss, maar dan de “gewone” versie met zwarte wijzerplaat - de foto hier is van de “GV” versie
Alternatief: de IWC Ingenieur:
Ik ben er nog niet uit, maar dat maakt niet uit; mijn spaarvarken zit voorlopig nog niet vol genoeg 
Groet
Mark
Tja,
Bij mij een redelijk voorspelbaar lijstje:
Een PAM 111

Een Railmaster
Een Speedmaster Pro

Een Carrera (Foto van Genesis gestolen :))

Ik denk dat een van de laatste drie wel kans maakt in 2009 :). Echter heb ik mijn droom net gekocht, haha:
die railmaster is een topper hoor, kijk alleen uit 
daarna valt alles tegen 
Weet niet of ik hem bovenaan de lijst plaats, wie weet komt hij nooit:
JLC Master Compressor dualmatic :

wat voor mij redelijk bereikbaar is de Grande Hamilton Khaki Aviator :

vind ik een heel mooie stoere hamilton.
en tot slot, wie weet, nog een Breitling n.l de B-1:

voor de rest zal er zo nu en dan wat komen en gaan , en dat zal vrees ik voorlopig zo blijven.
gr Ron
Mijn beste,
Vorig jaar had ik op mijn wishlist twee horloges. Te weten de Breitling Colt GMT en de Rolex Seadweller. Het is uiteindelijk de Breitling Colt geworden, en de Rolex Seadweller zal nog een verlangen blijven.
Immers:
Verlangens voeden onze ziel. Door te verlangen blijven we vitaal, en deze vitaliteit betekend geluk voor ons.
Maar enfin, om bij de les te blijven heb ik voor dit jaar op mijn wishlist:
Een Omega Seamaster, model Aqua Terra.

(foto van William Wien Watches)
En voorts nog eens een fraaie Vintage!!
Orologio Signaturis Temporis.
ik wil eigenlijk nog wel 2 exen terug 
de oris TT1 en de sinn U1
tja, als ik 'm ergens ooit nog tegenkom dan zal ik zeker proberen deze te bemachtigen:
Seiko 6106-7509

Klopt helemaal,
vorig jaar m’n Breitling, waarvan ik dacht dat hij nooit zou komen.
Met de wish-list in ons achterhoofd voeden we ons geluk met wat er tussentijds voorbij komt.
gr Ron
Mijn wishlist:
1: Submariner 14060M cosc
2: Speedmaster pro
3: Vrije plek (wellicht iets leuks met GMT)
En nu maar dromen…(lees: sparen)
MP:)
PS. Foto voor de genoemde modellen waren m.i. ten overvloede…
Van deze twee kan ik wakker liggen! ::o
De Portugieser van IWC

En de Senator Sixties van Glashütte

Helaas is het budget niet toereikend om ooit zoiets aan de pols te voelen, maar ik mag niet klagen met wat ik heb.
Ik heb er nu twee. Een Meistersinger 02

en sinds kort de Seagull 1963

Mvg.
Okki
Tja dit is mijn lijstje…

Ik wil al een hele tijd de Poljot Journey (met metalen band).

En op het moment ben ik aan het bieden op deze vintage Hamilton die ik echt prachtig vind.

Verder ga ik de 18e natuurlijk op de Rikketik nog kijken naar wat Seikos bij Rob.
Maar eerst moet ik nog een vervanger voor mijn Casio daily beater vinden. Liefst eentje met LED licht. Iemand nog een suggestie? 
@ Dreski; hoe werkt dat. zo’n twin time?
@ Dreski; hoe werkt dat. zo’n twin time?
Twin time is gewoon hetzelfde als GMT de andere wijzer geeft de uren aan in een ander land. (naar wens in te stellen) Je hebt dus gewoon twee tijdzones.
kort lijstje 
kort lijstje
Ja ik dacht ik houd het bescheiden. 
Tja dit is mijn lijstje…
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/w
ishcoll.jpg
Ik zag een Hamilton staan en dacht “YES, ER ZIJN MEER SCHAAPJES OVER HET HEK”, maar toen zag ik uw naam erboven staan :(. Mijn campagne voor Hamilton-liefdes is nog niet echt aangeslagen.
Mijn beste,
Die ‘Senator Sixties van Glashütte’ is wel een zeer begeerlijk horloge. Mooi hoor!!
Ik denk dat ik mijn wishlist maar wijzig.
Orologio Signaturis Temporis.
Ik ben nog lang niet zover. Maar het MOET ooit gaan gebeuren. De precieze uitvoering laat ik afhangen van het moment, maar dat maakt me niet uit.

Ik vind de nieuwe edities ook mooi, maar de feel van deze oude modellen… Geweldig!