Wishlist, welk horloge gaat nog een keer komen?

Ypuh Schreef:

dreski Schreef:

Tja dit is mijn lijstje…

http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/w

ishcoll.jpg

Ik zag een Hamilton staan en dacht “YES, ER ZIJN
MEER SCHAAPJES OVER HET HEK”, maar toen zag ik uw
naam erboven staan :(. Mijn campagne voor
Hamilton-liefdes is nog niet echt aangeslagen.

Geeft toch niets? Des te meer blijft er voor ons over. :smiley: O en Ypuh ik waardeer het zeer dat je als 18 jarige een nette opvoeding hebt genoten maar zeg alsjeblieft “je” ipv u. Anders voel ik me nog ouder. :wink:

Een van mijn eerste ‘echte’ horloges zal toch wel een Meistersinger gaan worden.
Prachtig, de rust die dit horloge uitstraalt.

ik heb natuuurlijk een hele rij maar zal me beperken tot de volgende die nu bovenaan het lijstje staat… ff sparen nog… de Panerai 233 (1950 8 day’s GMT). met 3 barrel in house movement…

foto ff geleend uiteraard…

Met Stip op 1…

2.Cultobject…

3.Voor de oude dag…

Hoewel ik momenteel erg gelukkig ben met mijn Heuer Aquaracer en geen nieuwe aanschaf op het oog heb, ben ik toch erg onder de indruk van de Breitling Colt II Automatic. Uitgerus met kaliber 17, een aangepaste 2824-2. Tijdje terug nog vastgehouden en dan merk je toch wel dat je iets heel moois in je handen hebt.
Wellicht voor over twee jaar.

dreski Schreef:

Ypuh Schreef:

dreski Schreef:

Tja dit is mijn lijstje…

http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/w

ishcoll.jpg

Ik zag een Hamilton staan en dacht “YES, ER
ZIJN
MEER SCHAAPJES OVER HET HEK”, maar toen zag ik
uw
naam erboven staan :(. Mijn campagne voor
Hamilton-liefdes is nog niet echt aangeslagen.

Geeft toch niets? Des te meer blijft er voor ons
over. :smiley: O en Ypuh ik waardeer het zeer dat je als
18 jarige een nette opvoeding hebt genoten maar
zeg alsjeblieft “je” ipv u. Anders voel ik me nog
ouder. :wink:

Daar ben ik het dan wel weer mee eens, onder het motto: alles is voor “je”-ipv-u & Ype.

Ik vind dat ik me nog eens een Valjoux 7750 Hamilton kado moet geven, voor ik alleen nog maar Omega wil. Die Railmaster en Chrono’s (Zowel Omega SDP als TH Carrera) zijn ook te verleidelijk, maar gelukkig iets te duur. Ik denk daarom ook dat ik mijn huidige Hamilton wil inruilen op een beetje meer “luxe” horloge. Daarmee bedoel ik een bescheiden wijzerplaat + kast en een mooie leren band. Een rustige klok zeg maar. (Kuch, Railmaster).

Overigens denk dat een Hamilton Auto Chrono out-of-the-question is, omdat ik de datum op 4 simpelweg TE lelijk vind. Bij Hamilton’s boven de €850,- heb ik een beetje het gevoel dat het “value-for-money”-gehalte weg is en dat ze zich willen meten aan merken als Omega en Sinn. Dit vind ik persoonlijk niet een goede ontwikkeling.

Wel weer genoeg gepraat voor deze post.

Ik heb niet echt een wishlist, maar ben wel op zoek naar:

Poljot Strela’s (vintage)
Shturmanski’s, chronograph, ook vintage
Verder zal er hopelijk ooit eens een Speedy Prof komen, ook vintage.
Maar de Longines chronograaf met maanfase vind ik ook erg mooi:)

wel zoiets staat ook nog op mijn wishlist , een betaalbare nette niet al te oude breitling. Ik ben eigenlijk weg van alle modelen zolang het automaten zijn. Hier heeft een tijd een antares limited te koop gestaan, helaas was het budget toen uitgemolken want die vond ik ook wel prachtig.

Ik ben het helemaal eens met Augustinus! De rust die van het horloge uitgaat heeft mij ook doen besluiten om hem aan te schaffen. Daarnaast ook bewust gekozen voor de handopwinder. Elke morgen met het horloge aan de slag om hem op te winden en tevens er verlekkerd naar kijken!

Mvg.
Okki

Uhh… heb eigenlijk nix te wensen heb alles al, krijg een nieuwe Carrera, maar nu in het bruin (vind ik mooier dan de blauwe) en de Speedy Profesional is niet mijn ding dus die gaat na 1 week weer in de verkoop.

Alhoewel ik bedenk me 1 klok die ik wel mooi vind, dat is de Breitling Navytimer (dat is ook de enige die mooi is), maar dan wel voor een normaal bedrag en niet de fantasieprijs die word gevraagt voor een redelijke standaardklok met standaard Valjoux, dus zo rond de 1600 a 1800 euri(:P)

Genesis

IWC Big-Pilot …op korte termijn!

Gezien mijn laatste aankoop heb ik me voorgenomen dat de Sea-dweller de eerste en laatste horloge van dit jaar zal zijn. Het lijkt me dus verstandig maar niet over wishlisten na te denken…

Alhoewel…

Sinds ik me in het merk verdiept heb…Rolex GMT Master II…Misschien in de hele hele verre toekomst???

Per slot van rekening moet er altijd iets te wensen overblijven.

Michel

Deze Omega DeVille Vision…in goud.

Dat is een prachtige klok Hennie!!!

Op mijn lijst staat bovenaan de rolex explorer, maar dat duurt nog even.

Eddy C. Schreef:

Ik ben nog lang niet zover. Maar het MOET ooit
gaan gebeuren. De precieze uitvoering laat ik
afhangen van het moment, maar dat maakt me niet
uit.

http://www.watchdeco.com/fiftyfathoms/images/FF02N
2294.jpg

Ik vind de nieuwe edities ook mooi, maar de feel
van deze oude modellen… Geweldig!

Dat is een hele mooie maar oh zo gevaarlijk! Ik hoop dat je een eerlijk exemplaar kunt vinden, als je er twee vindt mag je me pm-en :wink:

Deze staat bovenaan mijn wishlist ter vervanging van de 14060

Plofkop Schreef:

IWC Big-Pilot …op korte termijn!

Steinhart uitvoering kost 4% van de IWC Big Pilot en lijkt voor 96%, maakt samen dus 100%:smiley:

Genesis

Droomt van;

Iedere dag horloge:

Iedere dag horloge 2:

“pakhorloge”:

Geen droom en op korte termijn deze:

Hennie Schreef:

Deze Omega DeVille Vision…in goud.

http://i2.photobucket.com/albums/y13/sportura/visi
on.gif

De mooiste Omega ooit! Maar ietsiepietsie aan de prijs.

Genesis

Ben me een poos al aan het verdiepen in de Hamilton-reeks en moet zeggen dat één van de favorieten is geworden.
Deze vindt ik toch wel mijn favoriet en staat (erg) hoog op mijn wish-list:

Hamilton(grande) khaki aviator 44mm:

vind hem zooo gaaf!

gr Ron

Die is inderdaad geweldig. Een flieger met een kleine seconde en een Hamilton ook nog. Deze moet bij mij ook op de lijst.