Mijn wishlist:
Nomos Club Automat datum

Louis Erard Heritage
Seiko Monster

(of met zwarte wijzerplaat)
De Moster waarschijnlijk deze zomer:)
Groet,
Herman
(alle plaatjes komen van internet)
Mijn wishlist:
Nomos Club Automat datum

Louis Erard Heritage
Seiko Monster

(of met zwarte wijzerplaat)
De Moster waarschijnlijk deze zomer:)
Groet,
Herman
(alle plaatjes komen van internet)
Een Breitling Cockpit. Eentje is al genoeg. 
De mooiste combi vind ik de rechtse, maar dat zal wel niet mogen van 1/2 trouwboek 

Die Senator Sixties is echt om te smullen. Ik heb hem om gehad en het is een prachtig horloge met een mooie zichtbodem.
Aaii klinkt als gemeenschap van goederen
altijd huwelijkse voorwaarden laten opmaken en opnemen dat je vrij bent in het kopen van horloges 
Nou mijn vrouw zegt altijd als je hem mooi vindt en graag wil hebben koop je hem toch…maaaar ik betaal niet mee…:+
…tja, maar ik denk van het moment dat een horloge de prijs van een gezinswagen begint te benaderen, dat ze wel recht van spreken heeft. 
Ik dacht altijd dat één van dit type IWC’s er nog eens van zou komen, maar op één of andere manier begin ik steeds meer naar een Lange & Söhne te kijken. Voorlopig laat ik het hierbij.

Op mijn wishlist staat van alles: bijvoorbeeld een Meistersinger met één wijzer of een Sjöö Sandström Chronolink.
Maar bovenaan staat toch zoiets als deze, maar dan een èchte:

En zo lang dat niet haalbaar blijkt, staat direkt daaronder deze:

waarvan de haalbaarheid wel hoger wordt ingeschat.
Hé dat heb ik ook. Lange is zooo mooi. Maar ja, ietsje prijzig.
Mijn volgende nieuwe gaat waarschijnlijk deze worden:

Een tíkje goedkoper.
Groeten,
Martin
Daarvoor moet je naar de US. (www.usseagull.com) Let wel, hij levert alleen aan de US, want anders krijgt hij mot met de EU importeur (zijn prijzen zijn plm de helft!)
Ik ga in Feb naar de US, dus ik ga laat hem wel naar ons US kantoor sturen.
Groeten,
Martin
Dat is een hele mooie maar oh zo gevaarlijk! Ik
hoop dat je een eerlijk exemplaar kunt vinden, als
je er twee vindt mag je me pm-en
Ik weet het… Een Precista’tje zou veiliger zijn, maar ja… 
Ik verwacht niet dat het hele korte termijn zal gaan worden, maar weet 100% zeker dat het geen eBay zal worden!
Die van jou ook niet te versmaden btw!
Hij gaat lekker. Leuk dat veel mensen reageren met foto.
Deze staat toch wel bovenaan mijn longlist, nog even sparen ben ik bang…

Foto overigens van de CvdK website
Speedmaster Professional,…foto lijkt me niet meer nodig 
Of ik 'm ooit zal kopen weet ik niet maar als de staatsloterij eindelijk eens een keer het juiste lot nr ( nml dat van mij) trekt voor de hoofdprijs dan komt de omega seamaster chrono co-axial er absoluut.

Een Big Pilot is mijn grote favoriet en ooit ga ik hem bezitten, daar ben ik van overtuigd… Hou het nu nog ff bij het dromen erover
Of een Franck Muller Conquistador Cortez Chrono
http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstaken/cortez_ss_diamond_black_strap_
black.jpg
http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstaken/fr231.jpg
Dank voor jullie inzendingen. Leuk om te zien, iedereen heeft nog wensen genoeg.
Hallo,
Ik heb er al ééntje van mijn wishlist aangeschaft. (de monster)
Een meistersinger no.1 staat er nu bij op…
je blijft bezig:D