Wissel Truc

Is dit ook wel eens op de rikketik beurs gebeurt de wisseltruc met een rolex horloge van 35ooo euro

Jazeker, ik kwam daar binnen met een heerlijke deospray om mij heen en even later ging ik met een muffe spruitjeslucht naar buiten.

40 likes

Een jaar geleden op de beurs in oktober zag ik een man volledig in paniek raken. Hij had het erover dat hij een Rolex Hulk had gekocht zonder Box & papers. Hij liet het horloge nakijken bij een relatie van hem die daar een stand had en het bleek een replica kast te zijn met een gen-uurwerk. Weet niet of ze de dader uiteindelijk hebben gepakt. Het blijft uitkijken!

Een Nederlander…met getinte huidskleur en spreekt gebrekkig Duits :thinking:

3 likes

Zwarte Piet?

6 likes

vlaggetjesdag vandaag of zo??

2 likes

Is zeker een aantal keren gebeurd op de Rikketik. Ik vermoed niet met een Rolex van 35.000 want die zie je daar niet zo veel dacht ik. Maar ik ken verhalen van bezoekers (eigenlijk meer oplichtersbendes) die een Sub bekijken en via een maatje achter zich omwisselen voor een ander.

Ja en dat in 2018! Ik ken een hoop getinte Nederlanders die zeer vloeiend Nederlands spreken maar hun Duits is om te huilen. Ik heb me zelfs laten vertellen dat er in ons Nederlandse Amsterdam 178 nationaliteiten rond lopen waarvan het overgrote merendeel Engels spreekt. Spoon1 Ik zal met je op de barricade springen om er voor te zorgen dat er voor Duits een charme offensief gestart wordt. Want dit kan zo niet langer!

6 likes

:thinking: okay…zijn die 178 nu wel of geen Nederlander. Je zegt het nl zelf al…beetje discrimineren hier @lopezdijkstra … Foei :-1:

Ik discrimineer niet. Iedere horlogedief is een ellendig stuk stront.

1 like

Laat dat “horloge” maar weg.

Er zijn mensen met een deo geur , waarbij ik dan denk: geef mij maar die spruitjesgeur :slight_smile:

4 likes

Ik heb daar wat nuance in, mensen die het brood stelen, zoals genoemd door kardinaal Simonis…