Wist u dat?

Hee wat leuk, naast Marjolein en IngedePinge nóg een vrouw op HF. Cool! :kiss:

9 likes

Tankdoppen zitten vaak links vanwege dat het automerk uit een links rijdend land komt, ( Japan / Korea / GB ) daar zitten de uitlaten ook vaak aan de rechterkant,
dat is dan weer vanwege de uitlaatgassen die dan wat verder vanaf het trottoir verwaaien en tegelijk minder risico met brandstof tanken en een hete uitlaat.

2 likes

Een van mijn gay bovenburen reed er ook jaren in. Plaatje klopt nog steeds, want hij is het vrouwtje van het stel. :wink: …enorm aardige gasten trouwens.

3 likes

Van mij is donkergrijs. Scheelt iets.

2 likes

Twee van de voorbeelden die ik postte hebben geen toevoeging en bij beide zit de tankdop links :wink:
Bij Mercedes en BMW overigens wel weer rechts (die hebben zo even uit het hoofd ook geen pijltje).

Vroeger werd mij wel eens verteld dat het vooral te maken heeft met waar de auto primair voor bedoeld is. Is dat voor een linksrijdend land, dan zou de tankdop ook links zitten (en vice versa). Maar ja, dat gaat dus bij zowel de smart als de DS3 ook weer fout. Er is gewoon geen peil op te trekken.

1 like

Ik ben niet gay. Bij lange na niet. Maar toch heb ik met veel plezier drie jaar zo’n ding gehad. Lekker snelle rakker was het!

1 like

Haha, nee? Ook niet een beetje?

1 like

Bi-schierig mag hoor. :wink:

1 like

Wist u dat het HF leden niet veel uitmaakt wie er thuis de grote wijzer heeft, en wie de kleine?

2 likes

Wist u dat een spiraaltang bij een val van 95 Cm hoogte zich één centimeter in een blote voet kan boren?
AU!

Wist je dat ten tijde van een ingeschakelde chrono functie, de waterdichtheid van het horloge hiermee vervalt?

Wist u dat? Tijd is bedacht; maar zonder zou alles tegelijk gebeuren…

3 likes

dan zou het op een einzeiger om 12 uur dus tegelijk ook 1 uur of 4 uur zijn
of welke tijd dan ook ?

1 like

Wist u dat…NU helemaal niet eens bestaat. Zodra je iets registreert als zijnde “nu”, is het per definitie al verleden tijd.

1 like

Ligt echt aan t model.

En bovendien op alle andere horloges, natuurlijk. (Wel bij de les blijven, he? :grinning:)

ho.ho… die vlieger gaat niet op hoor, want die horloges zijn er dan niet meer,
he…, als alles tegelijk gebeurt dan zijn die horloges op het moment
dat ze ontstaan al weer verouderd ( zeker bij de Quartz modellen )
want daar is het batterijtje dan ook al van leeggelopen
( dat heb ik van Einstein en daar valt niet mee te spotten )

Je hebt gelijk natuurlijk. Batterijtjes zijn niet nodig want iedere beoogde beweging is een deel van wat is geweest. Bovendien zijn de winkels natuurlijk allemaal dicht als je thuis bent terwijl je voor hun deur staat.

1 like

Per definitie is “nu” GEEN verleden tijd: Nu is namelijk “het meest actuele” moment en geen tijdstip. :sunglasses:

2 likes

Is alweer verleden tijd :smile:

2 likes