Woensdag

vandaag wisselende werkzaamheden dus een goeie koop Seiko :wink:

en later de Jaeger-LeCoultre


Deze !

Werner

De Bulova (rechts):

Een keer een “not-done” horloge. Gekocht via Seiko-Citizen forum, terwijl ik me nog zo had voorgenomen geen impuls aankopen te doen, maar voor deze prijs? incl. verzenden? Raad de prijs (in us dollars),(aan het horloge zat bij levering een dikke zwart lederen band met wit stiksel) en ontvang een 22mm rubberen duikband, nieuw! :slight_smile:

Glycine :

Vandaag de …

vandaag draag ik er twee, vraag maar niet waarom :wink:

PAM242 Radiomir GMT
PAM249 Radiomir 1936

Ik zou denken, omdat je drie tijdzones wilt bijhouden :smiley:

Voor mij deze:

Ruud

Net binnengekregen een tressa duiker 38mm L248 uit de sixties.

Mooi duiker met L248, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
toevallig heb ik vandaag ook een Exacta L248 aan.
gr.

Yuen Tai

Het zal geen verbazing wekken: voor mij weer eens een Poljot. Een eenvoudige Classic deze keer.

Adriaan

forse klok zo te zien Yuen
misschien even het plastic ? glaasje oppoetsen met wat Brasso koperpoets :slight_smile:
groet,
André

Ik doe mee met accour en draag vandaag mijn Bulova


@karel
Ik blijf dit een lekker horloge vinden

Bedankt, Paul!!

Ben er ook erg blij mee :slight_smile:

Vandaag mijn afscheidsfoto van de BigPilot,… met een traan en een lach,… hij is ingeruild voor een vintage toppertje,… maar blijft altijd een liefde.
Maar ja, je kunt niet alles hebben, krijgen en houden.

Vandaag deze:

Fijne dag.
Groet
Harald

De Seiko 5 die van mij opa is geweest met een nieuw hagedis leder bandje van Barington(overgenomen van Teun111Kwiebes2 waarvoor dank).
Nu is hij bijna helemaal af, alleen nog de initialen van mijn opa erin laten graveren.

Voor:

Na:

Ik schat 130 dollar.

Ik heb ook nog een seiko 5. Uit 1987. Maar die zal wel jonger zijn dan jou klokje. heb hem pas laten maken. Loopt weer als een tiet!! alles origineel. band en al