Maar je gaat toch geen kast polijsten met cape cod, dan ruineer je de hele kast meteen.
Zo! het is hier weer dolle pret!
Ik zou het wel wat vinden als er vermeld wordt
hoe het uurwerk loopt, voor of achter.
Het timen is voor de verkoper in een dag simpel te doen
mbv. www.time.is
Grt.
Goede informatie En dan er bij zeggen of het tijdens het dragen is òf tijdens het liggen. En dan erbij in welke positie. En bij welke temperatuur.
Op naar het langste lijstje!
Ik vind het niet helemaal begrijpelijk. Als je dan eisen stelt aan advertenties, handhaaf dan ook of schaf ze af/pas ze aan.
Gr, HJR
Tevens strekt het tot aanbeveling melding te maken van het feit hoevaak het tijdstuk een toilettocht heeft meegemaakt. Wordt het onderhavige horloge tevens te bedde gedragen. Is het tevens te enenmale voorzien geweest van niet nader te benoemen lichaamsfluĆÆden. Dit zijn gegevens waar een koper mede zijn beslissing op kan baseren.
Als dat ding om de pols van een PVVāer heeft gezeten wil ik hem ook niet. Svp politieke voorkeur.
Lees nou even waar het over gaat. Het gaat er niet om wat ik al dan niet doe en wat daar het resultaat van zou kunnen zijn, het gaat om beschrijving van beschadigingen. Een haarlijntje op een glimmend deel kan je vast eenvoudig weghalen met zoān doekje, een groef in een geborsteld stuk uiteraard niet. Met andere woorden, hoe zou je lichte krasjes definiĆ«ren?
Een uniform model om de optische staat van een horloge vast te stellen zoals op andere fora makkelijk zijn. Hoeft zeker niet verplicht te zijn, regels genoeg al lijkt me, maar het kan je verkoop alleen maar helpen. Stel je de boel te rooskleurig voor dan krijg je ongetwijfeld feedback in het ervaringen topic.
Timing is handig om te weten.
Maar dan aan de pols of liggend en in welke positie liggend? Dat kan aanmerkelijk schelen, een horloge dat bij mij strak +1 s/d liep aan de pols liep bij een ander een stuk of 2 achter.
Gewoon plat op de achter kant.
Dat is al een hele goeie indicatie.
Het meeste spul gaat aan de pols iets langzamer
Maar iig, dan koop je niet iets dat 20 of 40 sec p.d. achter loopt.
Is 60.000+ wetten in Nederland niet genoeg. Wat een gezeik zeg
en tijdstip van timing: met glas vol, half vol of glas leegā¦
(en wat er IN het glas heeft gezeten)
Marijn! Stop!! ļø
Verboden in te rijden!
ļø:policeman:t2:
Ze zeggen ābuy the sellerā dus misschien wat vragen om de koper wat beter te leren kennen?
- Heb je een zus(je)
⦠- Hoe spel je het woord āHorlogeā?
⦠- Een neef vraagt je om een paar vaten verrijkt uranium op slaan. Wat doe je en hoeveel vraag je hiervoor?
⦠- Why do birds suddenly appear, every time you are near?
ā¦
this walks out of the claws.
Ik hecht zeer aan een krachtig format bij de te koop aangeboden horloges. Steun voor alle serieuze reacties in die richting. En ja, er valt altijd wel iets te lachen. Ook bij dit onderwerp.
Misschien weer wat terug naar de basis van dit draadje?
- Beschadigingen via goede hi res fotoās?
- Beschrijving van de technische staat?
- Specs om het makkelijk te maken?
- En verder wat vertrouwen in verkopers?
Zou dat wat zijn of te veel roze bril zo vlak voor het weekeinde?
Echt hƩ! Ik heb hier 2 jaar geleden een Breitling bank gekocht die nu nog altijd een penetrante aftershave geur heeft. Ik draag hem daardoor nooit.
Zit ie wƩl lekker?
, te makkelijk weer.
Ook inclusief afmetingen, conditie, gebruik⦠en fotoās natuurlijk.
Zo zette ik mezelf voorheen ook weg op relatieplanet. 8 cmā¦slecht, zelden gebruiktā¦