Dat is het dus… Die aanbiedingen zijn van AD’s die over 2 weken geen ad meer zijn.
Maar kwalitatief waarmaken, ho maar. Kijk alleen al naar de enorme hoeveelheid recalls voor de 3861…
Ik weet het.
Moeten we dat willen.
Ik bedoel Rolex maakt mooie horloges.
Maar de meeste gaan naar “liefhebbers” als investering. Elke “bekende” Nederlander heeft er een. Exclusief zijn ze al lang niet meer. Ik vond zelf Omega altijd wel een mooi merk dat mooie horloges maakt. Maar met al die prijsverhogingen de laaste jaren
Zo sta ik er ook wel in… Een omega kun je vrij anoniem dragen zonder dat het altijd over geld gaat als iemand het herkent.
Of dat ze altijd vragen 'is 't een echte?
Ik was hier niet van op de hoogte. Denk niet dat trouwens Omega Rolex van de troon gaat stoten.
Welke juweliers hebben omega in de uitverkoop? Toch misschien interessant om eens te kijken.
Kast van de sportmodellen platter
weinig reacties zo te zien Volgens mij ook niet xoveel uitverkoop hoor. Wat zocht je?
Gelukkig is Omega goed vertegenwoordigd in mijn collectie
Zal misschien later komen ?
Ze zijn nog AD tot 31-12-2022, waarschijnlijk zullen ze dan, als alle hardlopers eruit zijn, de rest voorraad uit gaan verkopen.
Ben benieuwd. Ik zoek verder geen omega meer, 1 twijfel, maar staat hier ook in t blauwe
Ik heb er ook een paar, Ben je met je eens dat de kasten wel wat platter mogen.
Mooi ! Gaat er nog een keer komen !
Misschien dat je die van mij wel kan kopen, zit te spelen met het idee om hem in het blauwe gedeelte te plaatsen.
Draag hem te weinig want hij is net te groot voor mijn pols en wil graag een non-limited duiker zodat ik hem ook daadwerkelijk zonder zorgen om kan
Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten…
Maar twijfel of ik de zwarte of de blauwe versie wil…
Topic had na eerste reactie gesloten kunnen worden. Waarvan akte
Deze limited edition (De Liquid Metal) is er slechts in 1 kleurstelling
Dat is bij 9 vd 10 topics hier op HF…