Ah, oke … maar ik hoef niet persé een LE.
Vind gewoon het model mooi !
Trouwens even gegoogled…deze is wel erg mooi !!
Ah, oke … maar ik hoef niet persé een LE.
Vind gewoon het model mooi !
Trouwens even gegoogled…deze is wel erg mooi !!
Nee
Ja en rolex word de nieuwe steinhart
Dat zijn ze al een beetje, althans ik vind Rolex er altijd erg veel op lijken…
Idd je ziet duidelijk vanwaar rolex die inspiratie haalt. Een mix van invicta kleurtjes en steinhart cases.
Misschien word Omega wel de nieuwe Swatch?
Ik ben al een tijdje aan het oriënteren op een Speedmaster Moonwatch met hesalite. List prijs 7100.
Liefste wil ik een nieuwe kopen bij een AD. maar veel korting zat er niet in. Ik hoopte op 20-25%, maar dat kon echt niet. Dus maar laten gaan.
Begin dit jaar nog met een mooie korting nieuw kunnen bemachtigen maar heb inderdaad het idee dat het steeds lastiger wordt.
Lijkt mij ook niet dat een juwelier die het AD schap ontnomen wordt opeens fikse kortingen gaat geven terwijl de prijzen omhoog gaan, maar misschien zie ik het verkeerd.
Toch zag je dat wel gebeuren.
Het zijn de weken voor kerst. Ik zou ook geen/nauwelijks korting geven in “het geef cadeau seizoen”
Is al jaren geleden begonnen met het laten onderhouden van je Omega. Alleen nog maar geautoriseerde horlogemakers die onderdelen kunnen bestellen en vaste prijzen moeten rekenen voor een servicebeurt. Tik je ff 600 euro af in plaats van 200 euro voorheen….
Wesseling en Vreeker te Alkmaar E 550,00 !
Onderdelen worden voor hun ook duurder.
Wanneer was het nog €200? Eerste keer dat ik keek was zo’n 8 a 9 jaar geleden en toen was het al flink duurder dan €200?
Chill toch
Duhh 20,25% korting vragen is wel een beetje zot.
Heb een paar ADs geprobeerd en bij Gassan op Schiphol kun je misschien 15% krijgen en verder maar 5%…te veel vraag tov aanbod wat betreft de Speedmaster pro, minder populaire modellen misschien 10%…
Dat is heel wat realistischer dan 25%, want dat gaat je niet lukken.
Als in dat ze alleen maar dingen uitbrengen waar ik totaal niet in geïnteresseerd ben? Best wel ja.