WristCandy

Horloge aan Jeroen verkocht.
Helaas was het lastig om wat af te spreken qua reisafstand en planning. Jeroen wilde het risico wel nemen om het horloge op te laten sturen.
Vond het zelf nog wat eng, maar alles is gelukkig goed gegaan! :+1:

Transactie verliep snel en soepel, helemaal top! :sunglasses:

1 like

Wederom horloge overgenomen van Jeroen. Zoals altijd een top service. Snel tot een deal gekomen en vandaag bij Jeroen thuis geweest om het horloge op te halen. Perfect! Bedankt Jeroen en tot snel :facepunch:t2::sunglasses:

1 like

Hier helemaal vergeten om Jeroen de veren in z’n … te duwen waar hij deze toch verdient.
Vorige week een ruil gedaan , en een mooie sixty five daardoor verkregen.
'S avonds contact gelegd, en die avond ook gelijk afgehandeld.
Fijne gozer om zaken mee te doen.
Kan hem iedereen aan raden.

3 likes

Zojuist weer een prima deal gesloten met Jeroen. Was gezellig. Gewoon een fijn persoon in de omgang en prettig in de onderhandelingen. Tenzij ik deze planeet vroegtijdig verlaat, was dit zeer zeker niet de laatste keer. :+1::+1:

2 likes

Fijne deal gesloten met Jeroen. Ik kan het eigenlijk met een paar woorden samenvatten. Snel, betrouwbaar en goed contact.
Thanks Jeroen!

1 like

Horloge gekocht van Jeroen. Na kort whatsapp contact een deal gemaakt. Horloge was de volgende dag al binnen. Top!

Mooie (ruil)deal gemaakt met Wrist Candy, maar vooral bekend als Jeroen. Eerlijke prijzen en recht door zee, daar gaan we voor. Nu nog een hele grote doos vinden om alles in te stoppen :grimacing:.
Jeroen, bedankt weer!:+1:

2 likes

Weer een fijne deal gesloten met Jeroen. Ben nu eigenaar van een mooie rubberen band met gesp voor een nette prijs! Jeroen wederom bedankt. :+1:

1 like

Onlangs een Omega Speedmaster aan Jeroen verkocht. Was een leuke overdracht en de betaling is vlekkeloos verlopen. Een aanrader.

2 likes

Dit weekend de zoveelste deal gesloten met Jeroen. Dit keer geen NA voor mijzelf, maar voor een vriend van mij.

Als altijd een prettige ervaring en ik kan @WristCandy dan ook aan iedereen van harte aanbevelen.

Jeroen bedankt en tot de volgende keer! :+1:

2 likes

Vorige week een deal gemaakt met Jeroen. Wat een relaxte gast zeg. Binnen een paar minuutjes was de deal beklonken en voor ik het wist stond het geld al op de rekening. Heel relaxt @WristCandy ! Thanks en tot de volgende keer

1 like

Voor het eerst een deal gemaakt met Jeroen @WristCandy . Heel vlotte communicatie van zijn kant en voor ik het wist was het horloge onderweg naar mij. De drukte bij PostNL zorgde voor wat vertraging, maar dat mag de pret niet drukken.

Heel betrouwbaar adres, aanrader! :+1: En naast een bedanktkaartje kreeg ik er nog een extraatje bij, altijd leuk :wink:

2 likes

Bij Jeroen mijn Tudor BB Harrods gekocht.

Nadat ik het horloge had opgemerkt, had ik Jeroen gelijk een bericht gestuurd. Jeroen gaf aan dat ik deze gelijk kon gekomen bekijken en de afspraak was snel gemaakt.

Het was een gezellige ontmoeting. Jeroen is recht door zee en betrouwbaar. Naast de deal ook nog heerlijk gepraat over horloges. Zeker een aanrader!

@WristCandy bedankt en tot de volgende keer!:raised_hands:

1 like

Vandaag voor de zoveelste keer een deal gemaakt. Ditmaal de ruil van een Tudor Black Bay voor een Omega Seamaster.

Communicatie met Jeroen verloopt als altijd vlot en vriendelijk. Wat mij betreft een aanrader voor een volgende ruil of aankoop!

@WristCandy; tot de volgende keer! :+1:t3:

1 like

De laatste week 2 x zaken gedaan met Jeroen @WristCandy en alles is vlot verlopen. Jeroen, succes en tot de volgende :sunglasses:

1 like

Eerder deze week aan Jeroen (@WristCandy) mijn ‘oude’ Pelagos verkocht.

Kan me niet herinneren dat ik eerder iets bij Jeroen ge- of verkocht heb, ook niet voordat hij met zijn ‘virtuele handelshuis’ begon maar het voelde wel gelijk erg vertrouwd. Dat was dus een prettige eerste zakelijke kennismaking. Helemaal zoals het heurt, centen snel binnen, een keurige inkoopverklaring etc. etc.

Dank je wel Jeroen! :ok_hand:

2 likes

Onder het genot van een ijskoffie of was het toch een Irish Coffee Jeroen? :grin: nieuwe Tudor BB 58 overgenomen. Het was wederom een geweldig gesprek kerel. Wat een top horloge. Als een kind zo blij uitgepakt en van de stickers bevrijd! Tot snel zou ik zeggen. En nogmaals bedankt voor de Tudor en gezellige klets. Jeroen blijft een topper en aanrader lieve mensen!

1 like

Vandaag een Omega Speedmaster TinTin bij Jeroen gekocht. Evenals de vorige keer een ontzettend plezierige, soepele en vriendelijke communicatie. Gewoon down to earth.
Jeroen, tot de volgende keer!

1 like

Vandaag bij Jeroen een Pam 177 aangeschaft :yum:, wat een aangename en mooie ervaring om bij Wristcandy wat aan te schaffen. Alles klopt gewoon, de hele beleving is zoals het hoort bij aanschaf van een wens. Jeroen bedankt en zeker niet de laatste keer :ok_hand::sunglasses:

1 like

Vandaag een Rolex air king opgehaald bij Jeroen, het was een erg prettige ervaring, onder het genot van een kop koffie over van alles en nog wat gepraat (voornamelijk horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:). Het horloge werd mooi op maat gemaakt en op de koop toe mocht ik nog even grabbelen in de snoepgrabbelton. Ik kan Jeroen echt iedereen aanraden, een veel fijnere koopervaring ga je denk ik niet krijgen.

Gr, Berdski