WristLog Watch App

Adam heeft het al gezien, hopelijk weet hij meer.

@BrainDeadCookie A suggestion for the watch section. If you have added a lot of watches it will be troublesome to browse through all to find the correct one.
Can you make the list sortable and searchable?

Adam has already seen it in his error reporting tool and fixed it quickly. Sorry for that guys.

1 like

Nice update

1 like

Thanks for the tip. I’m always listening! :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

I tested a bit more by adding some watches and previous wristchecks. I thought it was missing watches that I had worn twice, until I noticed there were more graph lines than text lines and I had to tap it to see which watch it was.

Do the lines keep scaling as you add more watches? I’ll add some more over the next coming days.

Clearly not :sweat_smile: Let me make a note and try to fix that. However, I use common charting library for that, so it might not be as straightforward. Also, you’re probably the only user with collection that big so far, so it won’t be a priority for me at the moment. Sorry. There’s new big feature I want to finish.

1 like

Gebruik je het nog @Hieronymus1? Hier ziet het er na een maandje zo uit.

2 likes

Zoo! :joy:

Ik gebruik hem nog maar vergeet al wel eens een dagje :face_with_peeking_eye:

1 like

Nu ook een maandje in gebruik.
Hoewel het rouleren geen doel op zich is, vind ik het wel leuk om te zien dat het dus wel gebeurt.

IMG_1979

Daarnaast nu bezig met het testen van de iOS app van Adam.

1 like

Er is nu ook een ‘echte’ app beschikbaar voor Apple in de app-store.
Deze bevat wat extra kleurtjes en ondersteund ook de dark mode.
Wat er in eerste instantie beschikbaar was betrof een koppeling naar de website versie

1 like

Yes!

Ik gebruik de “app” op Android.

Niet te downloaden via de Play Store, wel te installeren als een webapp zoals HF bijvoorbeeld.

Screenshot_20250722_113520_One UI Home

Alle updates zijn daardoor automatisch beschikbaar. Of er verschil is met de ios versie kan ik niet zeggen.

Ook de integratie van andere apps zoals “Twelve O’clock” zijn sinds kort mogelijk.

Benieuwd wat de toekomst nog brengt :nerd_face:.

Helaas heb ik nog geen knop ontdekt om de dark mode aan of uit te zetten. Mogelijk volgt deze de toestel-instelling. Moet ik nog even navragen bij Adam.

Volgt dit de instellingen van je apparaat niet?

Heb de iPhone even geforceerd op donker gezet en dan volgt app ook keurig!:partying_face:

1 like

Het zou mooi zijn als er nog een optie kwam om de reminders volledig uit te schakelen. De “Are you forgetting about watch xxx” meldingen zijn best onzinnig als je een grote collectie hebt.

Ik heb deze optie bij de settings:

Jij niet?

Overigens werkt deze bij mij niet. Krijg never nooit een melding. Misschien een instelling van mijn telefoon die dit blokkeert?

Ja, dat schuifje heb ik, maar staat al uit. Dat is een andere notificatie dan die over specifieke horloges. Dit schuifje gaat denk ik over meldingen van de app aan het notificatiesysteem van je telefoon zelf (dat moet je inderdaad specifiek toestaan per app).
De melding die ik bedoel is een melding binnen de app zelf.

Het duurde even voordat de melding weer terug was, maar ik bedoel deze dus. Heb je die al gezien?

Bij mijn weten niet. Of ik moest het onbewust gesloten hebben…

Ik heb de melding ook een keer gehad. Prima maar ik doe er nix mee. Ik wist het wel, dus voor mij was de melding wat overbodig