WristLog Watch App

Point taken. I’ll try to implement more fine tuned settings page where you could switch some of those notifications off.

This daily reminder is meant to send you an email if you didn’t do any “action” (wristcheck or logged accuracy) for 24 hours. Is not working for you? Maybe it is in your spam folder? Hmm.

Voor mij doet die Wrist Log app niet wat ik wil.
Ik wil een app waar ik alle info in op kan slaan. Niet wanneer ik n horloge draag.
Ik gebruikte My Watch Memoir, maar die wordt niet meer geupdate. Balen maar ja.
Ik gebruik nu Watch Case.
Daarin kun je zelf alles aanpassen.
De ontwikkelaar is een leuke vent die snel reageert op vragen.
Ik stuur hem nu mails als ik iets vind waarvan ik vind dat het anders zou kunnen. Daar is ie erg blij mee aangezien hij de app nog aan het doorontwikkelen is.
Nadeeltje: de app kost geld. Of een abbo, óf eenmalig €55. Dat heb ik maar gedaan. Aangezien ik geen ander alternatief heb kunnen vinden.

https://www.watchcase.app/

Wat wil je dan exact dat die doet?

Dat kan je toch? Of heb je specifieke info die je wil opslaan?

De eigenaar van Wristlog is ook aanwezig op het forum. Heb je hem al gecontacteerd?

Edit: hij lijkt hierboven steeds positief te reageren op feedback. Deze app is ook nog niet zo oud dacht ik, en daardoor misschien ook nog kans voor verdere ontwikkeling.

Dit:

En alles is te customizen

2 likes

Dat is inderdaad uitgebreider dan WristLog :+1:t2:.

Ik ben wel wen beetje klaar met apps om zaken in bij te houden aangezien ze ook zomaar weer uit de lucht kunmen worden gehaald. Dit speelt uiteraard met name bij de wat kleinere ondernemingen maar zeker niet uitsluitend

Voorbeeld 1 Lepsi Watchscope:

Mooi apparaatje om nauwkeurigheid van horloge. Dit apparaat kon je koppelen aan je telefoon en die meetgegevens kon je dan via de app zien en opslaan met overige gegevens van het horloge. Na aanschaf van een nieuw iPhone bleek echter dat de Lepsi app uit de app store was verdwenen en daarmee had ik dus ook niets meer aan het apparaatje waarmee je de meting kon doen, kortom paar honderd euro down the drain.

Voorbeeld 2 iBlue poort c.q. garagedeur opener.

Ook hierbij weer een apparaat benodigd om te koppelen aan de bediening van de poort cq roldeur. De bediening verliep dus via de iBlue app en ook deze app is inmiddels verdwenen uit de app store en dan kun je er dus ook niets meer meer. Wederom paar honderd euro in het putje.

Voorbeeld 2 Google Nest:

Vanaf oktober wordt alleen nog de Google Nest van af de 3e generatie ondersteund. Generatie 1 en 2 zijn dus nog wel handmatig te gebruiken maar niet meer via de app en dat is toch juist de reden van aanschaf geweest, naast het feit dat hij er ook goed uit ziet. De google Nest 2e gen. dus recent maar vervangen voor een 3e gen en ditmaal maar via marktplaats aangeschaft ipv weer circa 200 euro uit te geven.

p.s. Viaplay ben ik ook helemaal klaar mee. Die sukkels krijgen het maar niet voor elkaar om uitzendingen zonder haperingen te laten verlopen.

Fijne avond allemaal en hopen dat we zonder al teveel haperingen van Max kunnen genieten.

I agree that’s extensive compared to WristLog. My goal for WristLog is slightly different and I deliberately don’t want to collect more data. Only what’s required for WristLog features to work.

I want to add service/warranty information soon, but there are other priorities now. I’m not saying never, because I was proven wrong multiple times already, but I don’t plan to add any more watch parameters to WristLog any time soon.

1 like

That’s why WristLog allows importing data afrom other apps. Some that are no longer maintained but people still use them and are locked in. And of course export, so you can take your data somewhere else any time you want.

Het begint al een aardige lijst te worden en het is leuk om te zien wat veel gedragen wordt en wat achterblijft.

4 likes

I’m working on this (hopefully) funny thing for WristLog. A WristLog Button™. I have a prototype ready and shared it on my Instagram account. Please check it out and let me know what you think! :slight_smile:

https://www.instagram.com/p/DQtT-hKjJWR/