Liever niet. Komt er weer zo’n disclaimer in beeld: “Past u op, deze resultatenlijst kan sporen van slechte grappen van Youp van het Hek bevatten”.
Pleonasme van de dag.
Ik vind de Comic sans op de Hamilton vrij storend.
Altijd gecharmeerd geweest van een Tag Heuer 1000, maar recent één aangeschaft. Onlangs heb ik er nog één kunnen krijgen. Ik ‘moet’ een keuze maken welke mag blijven. Dezelfde modellen in de box heeft voor mij geen zin.
- Two Tone
- Staal
0 stemmers
Hangt natuurlijk ook een beetje af van wat je al in je collectie hebt of je voor staal of twotone moet gaan.
Allebei tof… maar ook weer nét niet (oeps)
Rolex Day-Date, G-Shock 5000, Seamaster 300, Seiko en deze twee TH’s. Even uit mijn hoofd.
Plated is inderdaad beetje jammer, maar we doen het er voor.
Ouch
Ik zou lekker de stalen houden dan! Je daydate is al een gouden toch?
Ja, dat is hij.
Ik vind de kastvorm niet zo mooi.
Lijkt net of ik aan het kiezen ben tussen de 2 BB58’s!
De bi colour springt net wat meer in het oog voor een bescheiden formaat horloge wellicht net wat leuker. Echter het goud slijt er ook makkelijker af, dus ook wel klein nadeeltje.
Eigenlijk is dat een prima samenvatting. Ik denk dat ik de TT leuker vind, maar is moeilijker mooi te houden.
Ligt er dan ook een beetje aan hoe vaak je hem draagt. Dit punt was voor mij ook reden om recentelijk een vol vergulde gouden zenith binnen HF door te verkopen. Ik vond hem schitterend maar dacht bij ieder contact met een tafel muur of iets … fck er zal toch geen kras nu zitten waar het staal nu door schijnt. Wat een zorgen
Dat was met deze
- Citizen Chronomaster en Explorer I
- Rolex Datejust jubilee smooth
0 stemmers
De chronomaster en explorer los zou ik al verkiezen boven zo’n DJ. Dus samen is het al helemaal een no brainer
Nou, die heb ik allebei, echter nog nooit een datejust omgehad, dacht beide wellicht te kunnen combineren op deze manier en het aantal horloges te reduceren.
Dit is natuurlijk ook geen échte datejust met de oyster en smooth bezel
Dan noemen we het een OP met datum. Deze staat sinds een half uur ontzettend hoog op mijn wensenlijstje.
Leg ze nou eens naast elkaar, kijk goed naar hoe de Chronomaster is afgewerkt ten opzichte van de Explorer en leg hardop en vol overtuiging uit aan the Citizen waarom papa niet meer van hem houdt en hij ergens anders moet gaan wonen…
. Ik weet het ook nie… Ik kan ook niet uitleggen waarom ik elke avond na het eten de sea dweller om doe. Niet omdat ik nog ga duiken. De chonomaster en de explorer zijn hier geduchte concurrenten. Ik dacht explorer + datum + blauwe plaat + rolexfibe minus opvallende band en bezel= wellicht 126300
Die Explorer is zo enorm veel mooier en cooler dan die DJ…
Het understatement dat een Explorer is maakt hem de mooiste Rolex die er is. Een Rolex is in mijn ogen op z’n best als toolwatch. De DJ wil toch een beetje chique doen. Best een gaaf ding, maar geen partij voor de Explorer.