Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Haha ik weet het eigenlijk niet. Volgens mij heeft niemand m nog gekregen. Mij is verteld dat het 24 maanden kan duren maar het kan ook zo zijn dat ik m überhaupt niet krijg…

1 like

Battle die er toe doet.

Rolex 5513 mk1 maxi dial strong patina full set in top staat. Dus redelijk uniek en de mk1 is :ok_hand:

Of

De lange und sohne.

Ok toolwatch vs een soort van dresswatch. Maar geloof mij, die toolwatch komt niet op spannende plekken :sunglasses:

• Rolex 5513 zoals getoond
  • Lange und sohne zoals getoond.

0 stemmers

Twee beauties die gewoon naast elkaar ‘gedijen’, dus eigenlijk keuze #3: beiden!

1 like

Die ALS met die gekke, laaggeplaatste sub dials, is niet het beste voorbeeld van het moois dat ALS te bieden heeft.

4 likes

Ik heb het zo niet met die Lange. De subdials staan op een vreemde plaats. Dan toch maar de Rolex, zei hij alsof eender welke van de twee een straf zou zijn :sweat_smile:

Edit: @tompj was me net voor!

3 likes

Deze heeft dat ook. En ik kan niet anders zeggen dat ik dit toch echt heel mooi vind. :heart_eyes:

9 likes

De subdials van de Patek staan echt nog wel wat hoger. Bij de ALS vind ik het ook niet echt charmant staan.

3 likes

Een beetje net als een paar uitgezakte tetten :innocent:

4 likes

Wat een lelijk ding die ‘korte’
:sweat_smile:

1 like

Doxa Sub300T Caribbean

Versus

Seiko 62mas SPB143 + Hamilton Khaki Field Mechanical

• Doxa Sub300T Caribbean
  • Seiko 62mas SPB143 + Hamilton Khaki Field Mechanical

0 stemmers

Ook zonder de Khaki wint de Seiko het voor mij, prachtig model!

2 likes

Die Doxa en dat comic sans op de Hamilton trek ik echt niet, ik onthoud mij van stemming.

Bij mij hetzelfde :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Toch echt wel een hele lekkere klok…

2 likes

Zo, die onderste band is ook wel nice zeg! Weet je van welk merk die is?

Jazeker Bandrbands. Heb ik ook mijn banden voor mijn IWC Le Petit Prince Chronograph vandaan.

1 like

Ik ben ook van team Doxa naar team Seiko SPB overgestapt :yum::+1:

1 like

Tja… ik weet nog niet of ik deze zo gaaf vind.

Die doxa is ook wel gaaf hoor…

Maar wat doen die vingers hier? Zijn die aan het pulken? :grin:

Marketing foto BS.

2 likes

Blauw in 41mm is toch véél mooier dan de zwarte. Zonder de loupe had mijn twijfels weggenomen maar nu blijft dat een dingetje voor mij.

4 likes

Is natuurlijk gewoon een foto waarbij het lijkt of hij iets met de kroon gaat doen. Desalniettemin geslaagde foto.

1 like