Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Moet ik toch een keer een lichte plaat in de collectie doen? Er zijn 2 horloges die me aan 't twijfelen brengen, eens de meningen peilen:

• Modern: Nomos Club 36
  • Vintage: King Seiko 44-9990

0 stemmers

2 likes

Beide cool, ik vind de KS iets meer karakter hebben.

3 likes
  • Tudor Submariner
  • Rolex Submariner

0 stemmers

3 likes

Is wel een hele algemene poll. Vooral binnen de Rolex Subs heb je heel veel verschillende. Ik vind een mooie creamy 5513 niet te vergelijken met een 116610 bijvoorbeeld. In het eerste geval zou ik eerder voor de Rolex gaan, maar in het tweede geval duidelijk voor een Tudor Sub.

2 likes

Wat zal ik doen :thinking:
De Seiko LX Skymaster SNR033J1 Spring Drive en de Sinn 103 ST verkopen voor de Speedy Tokyo 2020 Rising Sun editie met cash up?

Voor welke zou ik gaan?
  • Seiko LX Skymaster SNR033J1 + Sinn 103 ST houden
  • Omega Speedmaster Tokyo 2020 Rising Sun kopen

0 stemmers

2 likes

Die Omega is wel echt onwijs gaaf :heart_eyes:

2 likes

Zoek duiker voor naast mijn NA:

Wat denken jullie?

• Seiko Solar Gold Tuna
  • Glycine Combat Sub

0 stemmers

1 like

Ik kan niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben.

Ik dacht exact hetzelfde.

Dus vraag mijnerzijds, zoek je vintage dan de tudor in dit geval, of zoek je modern dan de rolex.

Nog beter. Rolex vintage en de laatste rolex supperdersup. :sunglasses:

.

2 likes

Zo. Die is lekker duidelijk. Wat ga je doen nu?

1 like

De Sinn bestellen.

1 like

Ik had een sterk vermoeden dat jij hierop ging reageren :joy:

1 like

Maar we weten nog steeds niet wat @Sebastiaan nou eigenlijk bedoelde :sunglasses:

1 like

Wat ik ga doen? In het hoekje staan huilen :rofl:
om afscheid te nemen van mijn 2 schatjes :laughing:

Is natuurlijk wel appels met peren vergelijken maar de uitslag is duidelijk. De Seiko LX en Sinn gaan binnenkort naar het blauwe gedeelte.

2 likes

Ja, eigenlijk weet ik dat zelf ook niet :thinking:. Totaal niet over nagedacht, maar gewoon 2 foto’s zomaar neergeplemd. :sweat_smile:

1 like

Ok. Maar bedoel je dan gewoon de keuze tussen tudor en rolex sub. Ongeacht welke uitvoering?

Dan wint rolex bij voorbaat. :see_no_evil:

Zonde om die weg te doen, zijn gave horloges. Sparen voor de speedy er bij in plaats van :innocent:

1 like

Keuzes, keuzes :laughing:
Dit is volgens mij ook nog steeds de enige LX Skymaster GMT op het HF. Hij is dus in die zin al wel unieker dan die Rising Sun Speedy :wink:

• Rolex Submariner 124060
  • Zenith Chronomaster Sport
  • Zenith Revival Shadow

0 stemmers

4 likes

Ik vind 't toch een beetje humor… Niemand wil ooit een zwart horloge, nu hebben 2 foto koningen er een… Koopt iedereen er 1.:joy:

Als het voor jouw pols bestemd is, Tom… Dan absoluut de Zenith Chronomaster.

4 likes

Kuch :mask: :wink:

17 likes