Moet ik toch een keer een lichte plaat in de collectie doen? Er zijn 2 horloges die me aan 't twijfelen brengen, eens de meningen peilen:
- Modern: Nomos Club 36
- Vintage: King Seiko 44-9990
0 stemmers
Moet ik toch een keer een lichte plaat in de collectie doen? Er zijn 2 horloges die me aan 't twijfelen brengen, eens de meningen peilen:
0 stemmers
Beide cool, ik vind de KS iets meer karakter hebben.
Is wel een hele algemene poll. Vooral binnen de Rolex Subs heb je heel veel verschillende. Ik vind een mooie creamy 5513 niet te vergelijken met een 116610 bijvoorbeeld. In het eerste geval zou ik eerder voor de Rolex gaan, maar in het tweede geval duidelijk voor een Tudor Sub.
Wat zal ik doen
De Seiko LX Skymaster SNR033J1 Spring Drive en de Sinn 103 ST verkopen voor de Speedy Tokyo 2020 Rising Sun editie met cash up?
0 stemmers
Die Omega is wel echt onwijs gaaf
Zoek duiker voor naast mijn NA:
Wat denken jullie?
0 stemmers
Ik kan niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben.
Ik dacht exact hetzelfde.
Dus vraag mijnerzijds, zoek je vintage dan de tudor in dit geval, of zoek je modern dan de rolex.
Nog beter. Rolex vintage en de laatste rolex supperdersup.
Zo. Die is lekker duidelijk. Wat ga je doen nu?
De Sinn bestellen.
Ik had een sterk vermoeden dat jij hierop ging reageren
Wat ik ga doen? In het hoekje staan huilen
om afscheid te nemen van mijn 2 schatjes
Is natuurlijk wel appels met peren vergelijken maar de uitslag is duidelijk. De Seiko LX en Sinn gaan binnenkort naar het blauwe gedeelte.
Ja, eigenlijk weet ik dat zelf ook niet . Totaal niet over nagedacht, maar gewoon 2 foto’s zomaar neergeplemd.
Ok. Maar bedoel je dan gewoon de keuze tussen tudor en rolex sub. Ongeacht welke uitvoering?
Dan wint rolex bij voorbaat.
Zonde om die weg te doen, zijn gave horloges. Sparen voor de speedy er bij in plaats van
Keuzes, keuzes
Dit is volgens mij ook nog steeds de enige LX Skymaster GMT op het HF. Hij is dus in die zin al wel unieker dan die Rising Sun Speedy
Ik vind 't toch een beetje humor… Niemand wil ooit een zwart horloge, nu hebben 2 foto koningen er een… Koopt iedereen er 1.
Als het voor jouw pols bestemd is, Tom… Dan absoluut de Zenith Chronomaster.