Over het algemeen gezien.
Ik zeg ook niet dat ik het niet mooi vind, maar infuecers doen hun ding goed hier.
Over het algemeen gezien.
Ik zeg ook niet dat ik het niet mooi vind, maar infuecers doen hun ding goed hier.
Supperdersup.
Maar in jouw collectie passen ze allemaal.
Ik zou de shadow wel eerst even passen.
Kwestie van een keer in het echt gezien hebben. Probleem is dat die fotos van de genoemde koningen hem eigenlijk geen recht doen.
Fotogeniek is die niet.
Ps. Zwart is die ook niet. Het is echt grijs.
0 stemmers
3 chrono’s rond de 10k euro…
Allemaal 41/42mm.
Welke is het mooist?
JLC by a landslide!
Die is ook prachtig.
Maar die meteoriet wijzerplaat in de Soyuz vind ik ook wel erg tof.
Toen je die Chronomaster Sport er tegenover zette had ik het 3 seconden moeilijk, maar er kan echt maar zeer weinig boven de Soyuz.
Deze staan beide op mijn “wanted” lijst… toch licht voorkeur voor reverso
Bij mij ook, bovenaan eigenlijk
Is het nou MUT of UTM?
MUT Moon of MUTM denk ik? Master Ultra Thin Moon is de officiële benaming iig
De MUT Moon heb ik al een heel tijdje. Deze Reverso heb ik ook gehad. Voor mij de MUT Moon dus. De Reverso is iets heel anders maar is ook prachtig. Dat blauw is geweldig!
Was er een bepaalde reden dat je de reverso weggedaan hebt? Of niet een specifieke reden?
Uiteindelijk vond ik het toch teveel wennen, die kastvorm. Ik denk dat ik toch wel meer van ronde horloges ben. Maar ik sluit voor de toekomst niet uit dat er nog weer eens een komt.
Dankje ik ben gisteren oa wat reverso’s wezen passen. Ik weet niet hoe ik het op de lange termijn ga vinden maar ik vond het wel gaaf eigenlijk
Daar is natuurlijk maar op één manier achter te komen. Met beide horloges koop je in ieder geval iets heel moois!