Dat gaat op een of andere manier wel goed komen
Mocht je bij mij in de buurt zijn, dan geef je maar een seintje.
Mooi aanbod, dankje. Ik zal je even PBen over waar “in de buurt is”
- Tudor BB58 Blue
- Rolex Submariner 114060
0 stemmers
- Tudor BB58 Blue
- Tudor Black Bay GMT
0 stemmers
- Tudor Black Bay GMT
0 stemmers
- Omega Seamaster Professional 300m
0 stemmers
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch
0 stemmers
- IWC Le Petit Prince Chronograph
0 stemmers
Dat is gemeen, dat is mijn gehele wishlist op het moment…
Ik merk nu dat ik ondanks een overgrote voorkeur voor de Milgauss de voorkeur nog steeds geef aan De Air-King. Keuze voor mij is dus gemaakt.
De polished center links spreken me minder aan en het feit dat de nieuwe Seamaster tegen 15.000 Gauss kan t.o.v. 1.000 Gauss bij Rolex zou me dwars zitten.
Hoeveel Gauss is allemaal maar marketing, gaat altijd genoeg voor je zijn. Die PCL’s zijn ook niet mijn eerste voorkeur maar vallen niet enorm op.
Ik zou vooral kijken naar je collectie (omvang: heb je al meerdere zwarte horloges (chrono of duiker bv), koop dan de Milgauss. Zo niet en wordt dit je daily, dan de Airking.
Wrist shot van vandaag:
De Millgaus is echt mijn favoriete Rolex. prachtig.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de Milgauss echt prachtig hoor. Anders zou ik 'm zeker niet overwegen. Zeker met blauwe dial en dat groene glas is die erg bijzonder. Ik wil gewoon liever de Air King. Ik heb deze sinds 2017 al in mijn hoofd zitten en het is er nooit van gekomen. Ik heb hem zelfs een keer laten liggen op Schiphol.
Momenteel heb ik een Sub en een rode OP41. Mijn Seamaster heb ik onlangs verkocht en ik zoek iets nieuws. Persoonlijk vind ik de Milgauss en de AK passen naast de twee horloges die ik hier eerder noem.
Mooi dat je eruit bent!
De AirKing is gewoon tof
Zenith El Primero battle:
Classic 38mm
Fume
Shadow
Sport
- El Primero Classic 38mm
- El Primero Revival 385 Fume
- El Primero Revival 384 Shadow
- El Primero Chronomaster Sport
0 stemmers
Zo, da’s zonde en slordig! Ja, je kunt 'm daar ook beter niet afdoen en even ergens neerleggen. En, nog wat terug gekregen van de verzekering?
Nee, de Air-King vind ik met gemak de minst aantrekkelijke moderne Rolex. Er gebeurt véél te veel op die wijzerplaat en om het nog wat erger te maken zit er ook nog een Mercedeswijzer op. Legt het wat mij betreft echt helemaal af tegen bijvoorbeeld een Milgaus die, vind ik, juist een mooie wijzerplaat heeft en verder het leuke detail van de secondewijzer.
Haha. Ik heb besloten om voor de AK te gaan. Verwacht binnen enkele maanden maar een NA topic
Hersenspinsel…
Huidige collectie:
Eruit:
Erin:
Dus dan zou dit de 4 piece (modern) collectie worden:
- Rolex Explorer II
- Rolex Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band met PCLs
- 2x Tudor, 1x Omega en 1x IWC eruit en 2x Rolex erin
- Gewoon je huidige collectie zo houden
0 stemmers
Lekker een hoop eruit man. Veel te veel zo.
Dan is het ook makkelijker om alle horloges om je arm te slingeren.
Tudors allebei eruit net als die IWC en dan de Explorer II ervoor terug…
- Rolex Explorer II
- Omega Seamaster
Die Tudor GMT is zo gaaf en veelzijdig, daar kan geen Rolex tegenop! Dat je twijfelt over de IWC en de BB Blue, snap ik dan weer wel.
De IWC en BBB eruit voor de blauwe Datejust