Goed punt.
Enige min punt is dat kleine uurwerk in die veel te grote kast. Dat is IMHO nou net niet het mooiste voor de dial layout.
Dus een kleinere versie zou beter zijn.
Goed punt.
Enige min punt is dat kleine uurwerk in die veel te grote kast. Dat is IMHO nou net niet het mooiste voor de dial layout.
Dus een kleinere versie zou beter zijn.
De rootbeer is wel echt een bijzonder, en een bijzonder mooi horloge.
De sub daarentegen is nou net de minst mooie sub ever. Imho.
Dus. Rootbeer en na verloop van tijd komt er vanzelf weer iets bij.
Ftfy. Die GS is zeker niet verkeerd. Maar kijk alleen al eens naar het verschil van de wijzers.
Ik heb dezelfde gedachte, maar zou ook de 126715CHNR overwegen
Full gold is nog mooier.
En daar betaal je geen premium voor, ook niet in het grijze circuit (in verhouding dan hè )
Prima toch
Case closed
Yup. En ik vind de GS mooier dan de VC. De GS heeft een zekere vintage goodness met die facetten langs de randen van de wijzers, iets hoger opstaande indices, en een romiger wijzerplaat.
Tot slot is dat boxed saffiertje smullen en is de kastvorm organischer.
Ik denk dat liefhebbers van modern voor de VC zullen gaan, maar dat iedereen die de jaren zestig hoog in het vaandel heeft staan toch de GS charmanter vinden.
Zelf zit ik in de laatste categorie. Sorry man.
Bedankt voor het meedenken tot dusver. Momenteel zijn de meningen netjes 50/50 verdeeld.
Ik verwacht tegen de zomer een NA te hebben. Tegen die tijd zullen jullie zien welke keuze ik heb gemaakt.
Mag ik nog opmerken dat de rootbeer een no-brainer is?
Ik zou nooit voor een optie kunnen stemmen waar de Air-King deel van uit maakt. Met die totaal chaotische wijzerplaat en Mercedeswijzer werkelijk niet om aan te zien, vind ik dan. Er zijn zoveel mooiere opties, voor dat geld. Maar ja, lekker doen wat je leuk vindt, natuurlijk.
Me too. De ontwerpen in de jaren ‘60 en ‘70 zijn gewoon mooier.
Maar in dit specifieke geval zou ik voor de VC kiezen.
0 stemmers
Op verzoek van @Myspeedyworld
Waar is de poll…??
Zenith
Van deze drie zou ik de Zenith pakken omdat die de allermeeste vintage chrono race factor heeft, maar je begrijpt met al die horloges inderdaad donders goed wat vintage goodness vibes zijn.
zo gaat de cairelli er misschien eindelijk komen
De Rootbeer is zeker een knaller. Een no brainer net zoals @Stifstaf zegt is het voor mij niet. Vandaar de poll.
Van de drie horloges is de Rootbeer zeker het gaafste, maar twee stalen sportmodellen is ook niet verkeerd. Afwisselen en staal is wat subtieler. Ik moet nog 30 worden. Ik vind TT heel gaaf, maar weet het nog niet zeker.
Daarnaast kan ik een Air King voor list krijgen. De Rootbeer zal ik zeer waarschijnlijk grijs moeten kopen.
Net zoals de poll zit ik er nog 50/50 in.
Heeft iemand gezegd dat die niet zou komen
neen, maar het duurt alleen wat lang
De Air-King is een echte love itor hate it horloge. Bedankt voor jouw mening. Wat vind je überhaupt van de Rootbeer. Aangezien je nooit voor de Air-King kiest is het de vraag of je de Rootbeer tof vindt.
Persoonlijk vind ik de Air-King wel iets hebben.