Eerst nu even de shadow.
ok heel even dan …
Ja, een heel stuk beter. Maar nogmaals, het is jouw keuze natuurlijk en je moet je imo niet teveel laten leiden door wat een ander vindt. Anders lopen we hier straks allemaal met een Sub, Speedy of SKX. Oh, wacht dat is ook wel bijna zo…
Hahaha dat klopt. Ik moet zeggen dat ik de keuze al heb gemaakt in mijn hoofd (mijn originele keuze). Door zo’n poll merk ik bij mezelf dat ik denk hoe kun je nou daarvoor kiezen. Ik krijg dan de neiging anderen te gaan overtuigen . Het bevestigd dus mijn keuze. Het liefst zou ik ze allemaal willen hebben
Ik denk dat de lichtinval op de GS wat ongelukkiger uitkomt. Ik heb ook op de VC gestemd, maar ben er nog niet van overtuigd dat de afwerking op de VC mijlen voorligt op de GS. Maar ik laat me graag overtuigen
Ik beweer zeker niet dat de afwerking beter is van de vc óf van de GS.
Ik zeg alleen dat de wijzers zo veel mooier zijn op de vc…
Haha gek genoeg deed ik wel die aanname.
Assumption, the mother of all fuck-ups
Ik doe er ook eens eentje:
-
- Omega Speedmaster Professional hesalite
-
- Rolex Explorer 124270
0 stemmers
Rose, maar zonder datum wat mij betreft
214270 > speedy > 124270 voor mij.
Dan is het meteen een slagje kleiner dacht ik (en is quartz). Maybe die ook even proberen hoe het me staan
In jouw geval snap ik dat zeker
Haha ach ja, ‘t is m’n trouwhorloge. Ik kan moeilijk anders.
Ben overigens wel benieuwd om de nieuwe eens te passen bij gelegenheid. Zou de twee niet combineren, maar vergelijken is altijd leuk.
Zelfde met de nieuwe speedy. Die wil ik wel eens naast mijn Planet Ocean leggen
klopt; maar ik moet zeggen dat de grote solo (zonder datum) echt een prima maat is voor de meeste polsen. Een tank hoort wat mij betreft niet te groot te zijn (en dat is die door het rechthoekige al snel).
Ik ben in principe ook liefhebber van de mechanische horloges. Maar een tank koop je wat mij betreft niet voor het mechanisme wat er in zit, dus kan een quartz prima
Helemaal waar. Had Large nog niet gepast, maar wel moeite waard om te gaan doen!
Vanwege de aanstaande NA staat mijn bescheiden collectie een shuffle te wachten. De 16610 sub gaat eruit, de DD 18238 met vignette dial (van een forumlid) komt er in. Dan zit ik nog met de DJ41. Hij is te shiny om als daily/toolwatch te gebruiken en verbleekt naast de NA dus als special occasion watch ook geen toegevoegde waarde meer. Ik ben sowieso een two watch guy, dus zou m of houden (en waarschijnlijk afraggen😜) of verkopen. In plaats van de DJ 41 heb ik 2 modellen op het oog, ben benieuwd waar jullie voor zouden kiezen!
- DJ 41 126300 houden
- DJ 41 verkopen —> Tudor BB58
- DJ 41 verkopen —> Tudor BB Crono 2021
0 stemmers
Hé, opinions are like assholes, nietwaar?
Yup. Doet me niks. Sterker nog, de enige die ik bijna gekocht had was een vintage DJ 36 met porseleinen wijzerplaat. Die was fantastisch. Misschien wel een beetje spijt van zelfs.
Daarbuiten vind ik de donkerblauwe TT DJ 36 vintage echt übercool. Moderne Rolex ervaar ik als steriel en nietszeggend.
Misschien is de palmbomen-dial OP van 2021 een uitzondering.