Uitslag is vast op voorhand bekend.
Alsnog THE battle…
Voor mij wint momenteel de Archimede, vind hem mooier en fijner dragen dan mijn explorer…
- Archimede
- Rolex
0 stemmers
Eerdaags eens een vergelijk topic opmaken voor deze twee.
Uitslag is vast op voorhand bekend.
Alsnog THE battle…
Voor mij wint momenteel de Archimede, vind hem mooier en fijner dragen dan mijn explorer…
0 stemmers
Eerdaags eens een vergelijk topic opmaken voor deze twee.
Wil eens een keer iets in een andere kleur.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit (en waarom?)
0 stemmers
Die Seiko heeft een gekke dubbele bezel en oogt daarom onnodig groot… Kleurtje van die Glycine vind ik top.
Wat is de NA geworden?
Sorry hoor maar bij gaat elke Omega boven een Rolex….
Tuna kast met shroud is juist heel erg cool! Dragen en ogen veel kleiner dan de diameter doet vermoeden…
Ze blijven wel lillik.
Je bent zelf lillik
True that
En Glycine Combat Sub heeft een lekker dunne kast, daarnaast lijkt die Seiko wel de reservewielhouder van een Jeep.
Een 18238 met vignette plaat😎
Ik heb beide niet… maar twijfel op dit moment tussen deze… wat vinden jullie?
0 stemmers
Ps… zou niet uit moeten maken. Maar de Doxa is 2x zo duur. Dus eigenlijk zou ik hem moeten vergelijken met de Doxa Sub 200
Waarschijnlijk flinke bias van mijn kant maar de Doxa is echt super leuk!
Poooohhh lekker zeg! Dezelfde als Han heeft / had? Met die diamond hour markers en die blauw zwarte plaat?
Doxa Sub300 staat op een hele andere hoogte dan de Yema. Er zijn weinig horloge zo legendarisch als de Doxa Sub. Doxa Sub300 of Sub300T dus
Exact dezelfde
Zowel de 200 als de 300 winnen de battle wat mij betreft. Sub200 is minder iconisch maar nog steeds übercool.
Denk dat je wel gelijk hebt
Dank voor de reacties
Doxa is veel toffer dan Yema. Maar die kastvorm moet je liggen, ik zou er niet aan kunnen wennen. Die kleuren zijn fantastisch, dat dan weer wel.