Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Uitslag is vast op voorhand bekend.
Alsnog THE battle…
Voor mij wint momenteel de Archimede, vind hem mooier en fijner dragen dan mijn explorer…

• Archimede
  • Rolex

0 stemmers

Eerdaags eens een vergelijk topic opmaken voor deze twee.

Wil eens een keer iets in een andere kleur.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit (en waarom?)

• Seiko Solar sne498p1
  • Glycine Combat sub gl0093

0 stemmers

1 like

Die Seiko heeft een gekke dubbele bezel en oogt daarom onnodig groot… Kleurtje van die Glycine vind ik top.

3 likes

Wat is de NA geworden?

Sorry hoor maar bij gaat elke Omega boven een Rolex….

1 like

Tuna kast met shroud is juist heel erg cool! Dragen en ogen veel kleiner dan de diameter doet vermoeden…

2 likes

Ze blijven wel lillik.

1 like

Je bent zelf lillik

3 likes

True that :sob:

2 likes

En Glycine Combat Sub heeft een lekker dunne kast, daarnaast lijkt die Seiko wel de reservewielhouder van een Jeep.

3 likes

Een 18238 met vignette plaat😎

Ik heb beide niet… maar twijfel op dit moment tussen deze… wat vinden jullie?

• Yema
  • Doxa

0 stemmers

Ps… zou niet uit moeten maken. Maar de Doxa is 2x zo duur. Dus eigenlijk zou ik hem moeten vergelijken met de Doxa Sub 200

1 like

Waarschijnlijk flinke bias van mijn kant maar de Doxa is echt super leuk!

1 like

Poooohhh lekker zeg! Dezelfde als Han heeft / had? Met die diamond hour markers en die blauw zwarte plaat?

1 like

Doxa Sub300 staat op een hele andere hoogte dan de Yema. Er zijn weinig horloge zo legendarisch als de Doxa Sub. Doxa Sub300 of Sub300T dus :sunglasses::+1:

3 likes

Exact dezelfde :wink:

3 likes

Zowel de 200 als de 300 winnen de battle wat mij betreft. Sub200 is minder iconisch maar nog steeds übercool.

2 likes

Denk dat je wel gelijk hebt :sunglasses::+1:
Dank voor de reacties

2 likes

• Hamilton Pilot Day-Date
  • Baltic fauxtina
  • Baltic witte lume Dots

0 stemmers

Doxa is veel toffer dan Yema. Maar die kastvorm moet je liggen, ik zou er niet aan kunnen wennen. Die kleuren zijn fantastisch, dat dan weer wel.

2 likes