Ik ben moenwatch moo
Ik wist wel dat niet iedereen even gecharmeerd van een Monaco was. TAG Heuer is hier sowieso niet zo populair. Ik vond hem mooi en moest en zou, na het zien van de serie “Breaking Bad” een Monaco hebben.
Ik heb een caravan gekocht door die serie
Die uit Breaking Bad, de CAW2111, is ook wel wat gewilder…
Ik vind een Monaco erg mooi en zo heb ik weleens gekeken naar onderstaand model, dankzij de film Le Mans. Enkel vind ik vierkante horloges op mijn pols niet mooi.

Tom Brady draagt er vaak één
ik heb een huis gekocht DANKZIJ die serie
Hahahaha
Dit vind ik de mooiste uitvoering van de Monaco. inderdaad is de blauwe plaat geliefder. Maar moest om budgettaire reden genoegen nemen met een CW2111. En ik heb nooit spijt van deze aankoop gehad.
Snap ik, vind jouw versie ook mooi.
Die van de foto is een vintage in een erg goede staat. Die zal wel rond de 20k kosten, als het niet meer is.
Zelden is het allemaal zou duidelijk. De PAM. Any day, all day.
Die keuze wordt makkelijker gemaakt door de banden.
De cijfers geven wat mij betreft ook aan dat de U1 een iconisch design is. Zo goed scoren tegen een Pam is niet verkeerd!
Beide ontwerpen gelukkig ook niet voor iedereen.
Na 70 stemmen vind ik de cijfers mooi gebalanceerd. Duidelijke voorkeur voor de PAM, maar zeker ook veel liefde voor de Sinn, met daarbij gelukkig ook een significant aandeel voor de liefhebbers die echt liever iets anders om de pols gooien. De enige onbeslist stem voor degene die echt wat te kiezen heeft ‘s ochtends.
Dank voor jullie bijdrages.
Welke is links en welke is rechts? Mijn stem gaat naar rechts.
Links Triple Split
Rechts Datograph
Dank! Gestemd,
Ik zag de datograph toen ik onlangs mijn neus platdrukte tegen de etalageruit van Wempe op 5th avenue. Die sprong er echt uit voor mij. Mijn zoon vroeg me welke ik het mooiste horloge vond omdat hij een verjaardagscadeau voor me wilde regelen. Mijn vrouw meldde hem dat dat wel kon maar dat we dan eerst het huis moeten verkopen.
Er is alleen een casio voor mijn vrouw meegekomen uit de VS.
Beide kunstwerkjes, maar de Datograph is teminste nog draagbaar, dus zou 100% voor die gaan.