Zoek de verschillen?
Dat is vaak zo bij Panerai
Beetje aan het dagdromen over een topper die ik misschien ooit wel wil hebben. Twee nogal verschillende horloges die (momenteel) om de eerste plaats strijden.
- Omega Planet Ocean - 39.5 mm
- Breitling Navitimer 1 - 41 mm
0 stemmers
Wil er graag een poll bij maar geen idee hoe je dat doet haha tevens ook geen idee als de breitling echt is maarja die is tog niet van mij haha
- Breitling
- Omega
0 stemmers
Thnx
Ik vind de GS GMT echt extreem underwhelming. Dus ik kies optie 1
Vind rechts een stuk mooier, de linker heeft een wat unieker design, ik zou de linker weg doen;)
Echt? Ik vind dat juist de mooiste GS GMT
Fuck it. Ik heb zin om wat knaken stuk te slaan op een van deze twee. Ik doe toch waar ik zin in heb maar wellicht helpt jullie input. Een beetje. Of niet.
OF
- Het dure microbrand met vervelende lugmaat en moeilijk gave plaat
- Het iets minder dure microbrand die alles heeft maar wat saaier
0 stemmers
Doe die groene maar, zo’n Hamilton kan altijd nog
Ik hou vaak wel van wat unieks Ik neigde zelf meer naar rechts weg doen.
Ja, ik vind de wijzerplaat echt heel “vlak” en dan nog die lullige cijftjes er op geprint. Ik vind zo’n model met de 44GS kast, sunburst of patroon wijzerplaat, en een chapterring veel mooier.
Enamel dial all the way!
Dat lijkt me irl 100x mooier dan dat ze hem hier op de foto hebben staan Gaaf ding trouwens. Kekke wijzers ook
Het is de bedoeling dat ik 1 GS van elk uurwerk uiteindelijk in de verzameling heb dus dat komt nog wel goed die nieuwe van @tompj is heel gaaf imo.