Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :blush::+1:

900 euro… meine gute

Poooohhh dat is wel een duur dingetje…

Tja. Ik heb liever mooi, draagbaar of technisch onderscheidend. Succes, liever niet in numerieke zin, want dan loopt iedere Tom, Dick en Harry er mee rond.

:flushed: :flushed: :flushed:

Al moest ik m’n horloges voortaan op een hoopje in een ouwe pizza-doos knikkeren, 900 ballen voor een etui is een beetje van god los.

Een 15" lederen aktetas van Castelijn en Beerens compleet met padding en RFID bescherming doet maar 260 ballen, dus dat etui moet wel met goudkorrels gevuld zijn om die prijs te rechtvaardigen.

2 likes

Nee.

En als ik ooit zo ver van de nuchtere werkelijkheid af kom te staan hoop ik dat er een havenarbeider, bakker of brandweerman langskomt die me een ouderwetse oorvijg geeft.

8 likes

Als het gebeurt komt er een gifje op HF. Dat beloof ik.

2 likes

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Er zit ook voor een godsvermogen aan horloges in. Dan snap ik dat je ze niet in een ali express pouch drukt. En wat voor de een veel geld is is voor de ander wisselgeld. Om zo maar iets van god los of belachelijk te noemen lijkt mij niet veel toe te voegen…

1 like

Zou je wel kunnen gebruiken ja. Wellicht dat je dan minder onzin uit pruttelt. :rofl:

1 like

Huh? Heus niet.

4 likes

Precies dit. En mee eens :sunglasses::+1:

1 like

Dat er een godsvermogen aan horloges in zit betekent niet dat het product an sich het waard is. Als je er even objectief naar kijkt is het heel gek.

7 likes

Nu maak je heel de hobby wel erg moeilijk :flushed:

4 likes

Ik heb je typefoutje even verbeterd :innocent:

1 like

Soms is het wel handig een stapje terug te nemen en objectief te kijken :innocent: Heel leerzaam vaak, dit forum is een fantasiewereld.

4 likes

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben het volledig met je eens. Soms wou ik dat ik gewoon 1 horloge had en dat daar de kous mee af was. Nu is het vaak proberen te wisselen om te wisselen zodat ze allemaal toch eens gedragen worden.

1 like

Ja maar dat kun je ook over veel horloges zeggen. Belachelijk vele duizenden euro’s om de pols maar toch doen we het (bijna) allemaal hier…

1 like

900 € voor zo’n veredelde etui is een ridicuul bedrag. Wat je besteedbare inkomen ook is. Het slaat echt helemaal nergens op en kritiek er op is volledig terecht.

Als je het geld te besteden hebt een gelukkig van dit ding wordt moet je het vooral doen. Maar huilen als andere er grappen over maken is niet zo volwassen vind ik.

5 likes

Castelijn & Beerens is geen goedkope shit he, en toch vermoed ik dat zij het goedkoper op zouden lossen. :wink: Dus ik heb niets tegen dat etui an sich, maar eerder tegen het gotspe van de 880 ballen die ze er voor durven vragen. :point_down:

:wink:

Check. Dus @RLC, er vanuit gaande dat de ƩƩn z’n three piece collectie de ander z’n etuitje is kunnen daar natuurlijk grappen over ontstaan. Ik hoor m’n moeder steeds in m’n achterhoofd. Die vond 1000 Euro voor een horloge al onoverkomelijke decadentie. :slight_smile:

Geen zin in leer?

Of je zou er voor kunnen kiezen om de band helemaal brushed te maken. :slight_smile:

Zit er wat in het water de laatste tijd dat iedereen elkaar zo aan het afkammen is?

Je vindt dat ding mooi of niet, je vindt het het geld waard of niet, lekker belangrijk. Deel je meningen, nog steeds prima want het blijft een forum, maar elke keer dat kleinburgerlijke waardeoordelend gejank of iets (in jouw ogen dan) te duur is man man man…

6 likes

Je bedoelt een sticker? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes