Niet voor ieder hier hè. Misschien voor jou. Maar voor mij niet.
Ik ben hier echt.
Niet voor ieder hier hè. Misschien voor jou. Maar voor mij niet.
Ik ben hier echt.
Fantasiewereld was misschien het verkeerde woord, een parallelle wereld naast de gewone wereld
Jonges, jongens toch. Na al dat Calvinisme heb ik zin in spruitjes gekregen.
Het is een hoogwaardig kistje met een hoge prijs,
maar ach, er zijn stap-avondjes geweest waarin ik er meer doorheen heb gejast.
Na zo’n avondje had ik hoofdpijn. Van de aanschaf van dat kistje niet.
Prima toch!
Ik klikte bijna de YM aan, puur omdat ik de GMT al zo lang ken en vaker heb gezien. Maar als ik dat los laat vind ik toch de GMT mooier en veelzijdiger.
En dan bedoel ik kleren. Niet de kunst van jurk.
Een horloge van €10000 is ook ridicuul duur. Maar daar zegt niemand iets van.
Schijnheilig gedoe.
Er zijn zoveel zaken die ridicuul duur zijn. Dat wil nog niet zeggen dat je er niet van kan of mag genieten.
Ik zie een vrouw ook liever in Prima Donna of Marie Jo ipv een Hema slip, Ze bieden in elk geval dezelfde ondersteuning.
En mooi is de etui van @Bwatched zeker.
Hij laad de foto niet.
De (vermoedelijk) goedkoopste!
De Rolex was het goedkoopste
Makkelijke keuze: de Zenith, prachtig ding.
Niet gekozen voor:
JLC - ben (nog) niet gedistingeerd genoeg voor zo’n degelijke klassieker
PP - kan en wil ik niet betalen voor een horloge plus de motivatie om niet voor de JLC te kiezen in het kwadraat.
Rolex - ik vind het op mijn pols maar een klont.
O ok Marktwaarde dan!
Voor mij absoluut de JLC. Ik waardeer de subtiele sportieve vibe van de Reverso en dat maakt het spoorslags een stuk hipper en niet een über dresswatch. Ook met alle bandjes die je er op kunt frutten. En ja, ik zit al een tijdje te koekeloeren naar deze (of de Duoface, maar tikje te groot denk ik)
De PP en Reverso zijn erg mooi maar de Rlx is simpelweg de beste allrounder
Vergis je niet, de JLC is echt een veelzijdig horloge, je hoeft er echt niet voor rond te lopen in een “jasje/dasje”
Van alle horloges is dit ook mijn favoriet!
Helemaal eens! De Sub is ook het beste horloge van dit rijtje. Als echte all rounder vind ik de Sub soms nog te veel “in your face”. Ik zou een Sub b.v. niet snel met een pak dragen. M’n Explorer 1 is echt de meest perfecte allrounder en is het perfecte horloge voor een “1-watch collection”
Gelukkig is er wat te kiezen en merk ik dat de all rounders juist niet vaak uit de kluis komen. Want als je alles een beetje kan, kan je niets echt goed!
In welke wereld is een duikhorloge de beste allrounder? Ik vind het bij een overhemd al niet passen, laat staan een pak. Het is de beste toolwatch van het kwartet, maar de Reverso is de beste allrounder.
Die kan met t-shirt en sneakers in de tiki-bar, die kan met pak en hemd tijdens de vergadering, naar de kerk en hij kan met de G-string bij het betere bordeel gewoon om.
Ik denk dat ik dit helemaal volg, maar uit jouw rijtje toch ook de sub voor mij. Ze zijn allemaal wel veelzijdig, maar dit is degene die ik ook mee op vakantie zou nemen en mee in de zee of het zwembad plonsen. Dat zou ik met de andere drie niet doen.
In geval van de luxe ze allemaal te kunnen dragen zou ik de sub voornamelijk op de “niet” PP of JLC dagen dragen. De Zenith is overigens ook zeker geen straf om de pols te hebben
100% eens! Past en staat overal bij.
Ik wou dat ik die gekocht had (zoals ik deed) en dan gestopt was met kopen. Maar goed, gedane zaken en zoiets.