Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

De “standaard” is door de jaren heen wel een beetje veranderd, aangezien de sub zijn intrede (als statussymbool) ook op kantoor en formelere gelegenheden heeft gedaan.

1 like

In een wereld waar ook zoiets als zon, zee, strand, bootjes, festivals, etc. bestaan.
Ik durf niet met m’n Reverso te gaan snorkelen en een Reverso op Tomorrowland is even ongepast als een Sub onder een pak.

Du als je een horloge wilt dat alles een beetje kan en je er een iets actievere levensstijl op nahoudt, dan is de Sub een betere all rounder dan een Reverso.

Dat gezegd hebbende is de Sub de afgelopen 2 jaar nauwelijks uit de kluis gekomen.

5 likes

Ik weet niet of dat op z’n retour is. Ik heb twee sales directeuren gehad die hem omwille van niet passend nooit meer naar kantoor dragen. De één is naar een IWC Mark zoveel 36mm pilot uitgeweken, de ander loopt tegenwoordig vaak met een Carrera Cal 6 met kleine seconde rond.

Maar goed, mensen vinden het blijkbaar prima kunnen.

Daar heb ik de Ahoi voor, voor beach to boardroom. Da’s puur omdat ik een duiker niet snel aan zou doen maar m’n werk, het theater, de begrafenis, de opera of het betere restaurant. En een sub niet naar mijn sportschool, want die is dodgy as hell. :wink: Jij noemde je Explorer al… Haal hem eens uit de kluis, misschien verdient die meer frisse lucht.

Zit onder de ondergrens…

6 likes

Sommige mensen.

1 like

Is het carnaval? Grote koperen ballen. :rofl::rofl::rofl:

hahahaha. :rofl:

Ok Ok. Ik snap je punt.

Wat je nu uit de kluis hebt is inderdaad echt een toolwatch (links) of echt niet voor de pool party (rechts). Als ze de Reverso nou toch eens 100m waterdicht zouden maken…

3 likes

Ben je dr nu nog over bezig? Je moest m al gehad hebben. Zo mooi!

Je wil n reverso! 50WR it is!

Ze hadden die Squadra dingen, maar die zijn echt te lelijk voor woorden.

Ik zat laatst te denken dat ze potverdomme een prachtig “integrated sports watch” kunnen maken van een Reverso.

Slank, plat, mooie stalen geïntegreerde band. Goed uurwerk en 100m WR.

#WINNING!

3 likes

De nieuwe AP royal oak 39mm ‘extra thin’ in het Rosé goud of staal?

Nieuwe AP royal oak 39mm ‘extra thin’
  • Rosé goud
  • Staal

0 stemmers

Zo dan ongeveer :yum:

15 likes

No! De Reverso hoort op leer.

3 likes

Ik vind dit heel aardig te pruimen.

2 likes

afbeelding

Reverso kan met alles!

Edit: maar leer is inderdaad wel waar ie best mee gaat

1 like

Wacht maar @jurk moet zo nog een keer naar de IKEA :rofl:

2 likes

Jaja!! Binnenkort.

1 like

De etui

1 like

Dan mag er meteen een rubberen of stalen band bij, want met leder schoeisel aan de Reverso ga ik niet de zee in. Überhaupt zie je me daar niet snel, maar da’s een ander verhaal.

Als je voor dit horloge gaat moet je mijns inziens ook all out gaan: rosé :man_dancing:t2: