ja want ik heb geen probleem met de subdials bij Zenith. Heb een A386 in de collectie en er komt nog een Zenith bij volgende week.
Ik waardeer beide merken zeer zeker. Dit zijn gewoon geen horloges naar mijn smaak.
That’s a no-brainer. De Speedmaster!
eu … neen
Die Zenith is 2 a 3 mm dunner dan de Omega. Dat maakt echt een wereld van verschil.
De lugs buigen ook meer naar beneden.
Klopt, ter info: ik bezit ze alle 3, maar er moet mogelijk wat wijken
De Omega draagt niettegenstaande zijn hoogte zeer comfortabel en heeft een korte L2L t.o.v. zijn 44.25 mm diameter.
Oh, ik ben de enige die de Cartier kiest.
Nee hoor. Doe mij maar de cartier, zelfs los van het prijsverschil.
voor mij de Seiko - mooiere plaat, en een mooiere band. Alleen die blauwe cijfers van de tudor vind ik mooier dan de Seiko-sticks.
Ah. Als er iets moet wijken even eerst naast de NA leggen. Dan zie je dat vanzelf.
Hoi HF, gezien ik zelf moeilijk kiezen vind. Wie is volgens jullie de betere kandidaat op het leren bandje?
- Seiko
- Pontiac
0 stemmers
Constante topper en stijlicoon vs hype
En de hype is dan de Reverso neem ik aan?
De tank kan het niet zijn als een van de oudste, meest herkenbare en gewaardeerde horlogedesigns uit de geschiedenis.
Twee Rolexen zijn misschien weer iets te veel van het goede. Eentje mag er sneuvelen.
- 126300 (nieuw)
- 16220 (oud)
0 stemmers
Daarom mijn vraag
Hangt af van wat je nog meer in de collectie hebt?
Tag heuer aquaracer, Longines Hydroconquest, SKX007, en nog wat niet noembare grut.
60/40 tot dusver. Interessant.
Dat is allemaal al vrij sportief en groot. Dan past de vintage 36 beter erbij.